  • 1. Data: 2012-09-30 18:17:14
    Temat: Symulancja mSavera
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Założenia: 3 października uruchamiam promocję 7% i wpłacam pewną kwotę na mSaver.
    Ustawiam opcję z regularnymi wpłatami np na 15. dzień miesiąca, następnie dzwonię na
    mLinię i zawieszam wpłaty. Promocyjne oprocentowanie trwa 6 miesięcy a więc do 2
    kwietnia 2013.
    Jeżeli komuś się będzie chciało, proszę o sprawdzenie, czy dobrze to wymyśliłem :)

    Data Tytuł Kwota Saldo
    2012-10-03 Wpłata 9726,05 9726,05
    2012-10-31 Odsetki 52,23 9778,28
    2012-10-31 Podatek -9,93 9768,35
    2012-11-30 Odsetki 56,20 9824,55
    2012-11-30 Podatek -10,68 9813,87
    2012-12-31 Odsetki 58,35 9872,22
    2012-12-31 Podatek -11,09 9861,13
    2013-01-31 Odsetki 58,63 9919,76
    2013-01-31 Podatek -11,14 9908,62
    2013-02-28 Odsetki 53,21 9961,83
    2013-02-28 Podatek -10,11 9951,72
    2013-03-31 Odsetki 59,17 10010,89
    2013-03-31 Podatek -11,25 9999,64
    2013-04-02 Odsetki 3,84 10003,48
    2003-04-02 Podatek -0,73 10002,75

  • 2. Data: 2012-10-04 12:08:14
    Temat: Re: Symulancja mSavera
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:17:14 -0700, Piotr Hołda napisał(a):

> [...]
    > oprocentowanie trwa 6 miesięcy a więc do 2 kwietnia 2013.
    > Jeżeli komuś się będzie chciało, proszę o sprawdzenie, czy dobrze to

    Trzeba było chociaż ustawić te regularne wpłaty na 1 zł ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-10-04 12:22:24
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 12:08:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
    > Trzeba było chociaż ustawić te regularne wpłaty na 1 zł ;)

    W jakim celu?

  • 4. Data: 2012-10-04 12:23:44
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 12:22:25 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > W jakim celu?

    BTW symulacja już się rypnęła bo mBank mi zaksięgował jakieś odsetki nazajutrz po
    uruchomieniu promocji.

  • 5. Data: 2012-10-04 13:08:52
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2012 18:17:14 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]
    kwietnia 2013.

    > Jeżeli komuś się będzie chciało, proszę o sprawdzenie, czy dobrze to wymyśliłem :)

    można poza uruchomionymi zaokrągleniami, regularnymi wpływami z eKONTA zasilić
    rachunek mSAVERa z innego banku, niczym zwykłe oszczędnościowe w każdym innym?

  • 6. Data: 2012-10-04 13:44:01
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 13:08:53 UTC+2 użytkownik matebe napisał:

    > można poza uruchomionymi zaokrągleniami, regularnymi wpływami z eKONTA zasilić
    rachunek mSAVERa z innego banku, niczym zwykłe oszczędnościowe w każdym innym?

    Z innego banku nie próbowałem ale nie widzę przeciwwskazań. mSaver ma normalny numer,
    jak każdy rachunek bankowy. ja zasiliłem przelewem z eKonta.

  • 7. Data: 2012-10-04 14:22:16
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-04 13:44, Piotr Hołda pisze:

> [...]
    numer, jak każdy rachunek bankowy. ja zasiliłem przelewem z eKonta.

    Można wprost na mSaver (u mnie ma nazwę "Skarpeta"). Ale trzeba
    pamiętać, żeby co miesiąc cyknąć 1k na eK.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.