  • 1. Data: 2003-10-11 15:15:12
    Temat: Operacje zlecone - teoria
    Od: "Piotr C." <p...@m...com>

    Witam,

    Znajomy bez dostępu do netu - student I roku, prosił mnie o wyszukanie
    informacji teoretycznych na temat "Operacji Zleconych", z uwzględnieniem
    poniższych punktów:
    * obrót płatniczy
    * instrumenty obrotu bezpośredniego (bankowe inkaso faktur, akredytywa,
    polecenie przelewu i zapłaty, czeki, rozliczenia rekompensacyjne
    * rozliczenie międzybankowe
    * handel dewizami

    Niby szukałem na guglu, ale... nie bardzo mam pojęcie, czego on w ogóle
    oczekuje. Gdyby ktoś mógł pomóc w tej kwestii, byłbym wdzięczny

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-10-11 15:29:01
    Temat: Re: Operacje zlecone - teoria
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr C. wrote:
    > Niby szukałem na guglu, ale... nie bardzo mam pojęcie, czego on w
    > ogóle oczekuje. Gdyby ktoś mógł pomóc w tej kwestii, byłbym wdzięczny

    Informacje teoretyczne to on spobie znajdzie w ksiazce od bankowowsci.
    Polecam Bankowosc. Podrecznik akademicki pod redakcja W. L. Jaworskiego i Z.
    Zawadzkiej, Poltext, Warszawa 2002.
    Droga - ale w bibliotece mozna dostac.
    Pogon tam lenia.