  • 1. Data: 2010-12-27 18:07:54
    Temat: Open jest do odlania.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Jedna z lokat w Openie kończyła się 27 grudnia, czyli dzisiaj. Oczywiście
    dziś rano zniknęła z systemu Opena. Czekałem do wieczora, ale nie pojawiła
    sie w banku docelowym. Mój bank stwierdził, ze zaksięgował juz wszystkie
    dzisiejsze sesje.
    Zadzwoniłem do Opena. Panienka ze stoickim spokojem stwierdziła, że
    pieniądze od nich nie wyszły bo mają na to 24 godziny, wyjdą jutro.
    A ja nie przedłużałem tej lokaty, bo była mi potrzebna kasa właśnie dziś, i
    do tego gotówka. Musiałem pożyczyć.
    Niech ich krew zaleje.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-12-27 18:08:46
    Temat: Re: Open jest do odlania.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 19:07, wiatrak pisze:

    > Niech ich krew zaleje.

    Uroki planowania "na styk"...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-27 18:13:21
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Uroki planowania "na styk"...

    Ale jeżeli lokata jest do dziś, to dlaczego przetrzymuja kasę o dzień
    dłuzej. Co innego gdyby wysłali dziś ostania sesją i mój bank nie zdążyłby
    jej zaksięgować. Ale oni otwarcie mówią, ze przetrzymuja moje pieniądze, bo
    taki maja kaprys.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-12-27 18:18:54
    Od: Regand <r...@w...pl>

> [...]
    > dłuzej. Co innego gdyby wysłali dziś ostania sesją i mój bank nie
    > zdążyłby jej zaksięgować. Ale oni otwarcie mówią, ze przetrzymuja moje

    Ooo, kolejny co podpisuje cokolwiek mu sie pod nos podstawi a potem
    marudzi, ze go oszukali ;)

  • 5. Data: 2010-12-27 18:25:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

    > wiadomości news:ifakng$cis$1@news.onet.pl...

    > Ale jeżeli lokata jest do dziś, to dlaczego przetrzymuja kasę o dzień
    > dłuzej.

    Bo mogą.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-12-27 18:27:01
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 19:13, wiatrak pisze:

> [...]
    > dłuzej. Co innego gdyby wysłali dziś ostania sesją i mój bank nie
    > zdążyłby jej zaksięgować. Ale oni otwarcie mówią, ze przetrzymuja moje

    klient chciał żeby mu kasę przetrzymać do dziś tzn do północy mamy czas ;)
    punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

  • 7. Data: 2010-12-27 18:27:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ooo, kolejny co podpisuje cokolwiek mu sie pod nos podstawi a potem
    > marudzi, ze go oszukali ;)

    Czytałem. Czytałem. Tylko, ze do te pory praktyka była inna. Kasa wracała w
    ten sam dzień. Więc ten punkt regulaminu traktowałem czysto teoretycznie.
    Nie byłbym wsciekły, gdyby nie nagłe zapotrzebowanie na gotówkę, które
    akurat wyniknęło u mnie w Wigilię.

    wiatrak

  • 8. Data: 2010-12-27 19:32:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
> [...]
    > pieniądze od nich nie wyszły bo mają na to 24 godziny, wyjdą jutro.
    > A ja nie przedłużałem tej lokaty, bo była mi potrzebna kasa właśnie dziś,
    ---------
    Ciekawe czy opozniaja tez ksiegowania na rachunek wewnetrzny?

  • 9. Data: 2010-12-27 20:05:44
    Temat: Odp: Open jest do odlania.
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Nie byłbym wsciekły, gdyby nie nagłe zapotrzebowanie na gotówkę, które
    > akurat wyniknęło u mnie w Wigilię.

    Prawa Murphy'ego?
    "nieszczęścia chodzą parami"?

  • 10. Data: 2010-12-27 20:26:39
    Od: Krzycho <b...@s...bu>

    W dniu 2010-12-27 20:32, Krzysztof pisze:

    > ---------
    > Ciekawe czy opozniaja tez ksiegowania na rachunek wewnetrzny?

    OPÓŹNIAJĄ!!! dostęp do kasy i dopiero następnego dnia widać pieniądze
    Smaczku dodaje fakt, że w historii rachunku widnieje iż lokaty
    zostały zakończone dokładnie w dniu ich zapadalności i o te kwoty
    powiększa się saldo rachunku wewnętrznego którym jest konto optymalne.
    Wszystko dzieje się z datą zapadalności lokat ale tego dnia pieniędzy
    nie sposób "dotknąć".
    Mnie 21 grudnia kończyły się lokaty i miałem tego dnia ważne jeszcze
    Lokaty Mikołajowe ale kasę przetrzymali mi do 22 i wnioski lokat
    utraciły ważność.
    Próbowałem podpytywać na grupie (wątek o zwrot kasy z lokat z 22
    grudnia) ale napisałeś, że mące to przestałem :) ale dalej jestem ciekaw
    czy jest to zgodne z prawem.

    --
    Krzysztof