  • 1. Data: 2010-12-26 22:26:08
    Temat: bik - jak okres na zapytania
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    Z jakiego okresu w raporcie bik są zapytania banków ? Pytam bo jakoś z
    rok temu występowałem o kk do aliora, nie byłem godzien ale w aktualnym
    raporcie wogóle nie ma aliora wśród pytających
    Tak wogóle to moja ocena punktowa to 552 ;)

  • 2. Data: 2010-12-27 02:27:06
    Temat: Re: bik - jak okres na zapytania
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ra <t...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > aktualnym raporcie wogóle nie ma aliora wśród pytających
    > Tak wogóle to moja ocena punktowa to 552 ;)

    Rok.
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 3. Data: 2010-12-27 11:35:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Gru, 03:27, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Rok.
    > KJ

    W ten rok to dotyczny tylko w raporcie dla klienta, czy tez raporcie
    do bankow?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-12-27 11:48:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafal M <r...@g...com> writes:

    > W ten rok to dotyczny tylko w raporcie dla klienta, czy tez raporcie
    > do bankow?

    OIMW to dla banków też.

    KJ

    --