  • 1. Data: 2010-12-27 11:14:08
    Temat: [info] 60 lat Diners Club - loteria
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Stricte informacyjnie.

    http://60lat.dinersclub.pl/

    Z racji tego, że tych kart nie jest dużo w porównaniu do VISA/MC to
    szanse są chyba nieco większe na jakąś nagrodę.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-12-27 11:50:19
    Temat: Re: [info] 60 lat Diners Club - loteria
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-27 12:14, xbartx pisze:

    > Stricte informacyjnie.
    >
    > http://60lat.dinersclub.pl/
    >
    > Z racji tego, że tych kart nie jest dużo w porównaniu do VISA/MC to
    > szanse są chyba nieco większe na jakąś nagrodę.

    Dobra, to teraz pytanie - skad wziac szybko taka karte? :)

  • 3. Data: 2010-12-27 13:19:16
    Temat: Re: 60 lat Diners Club - loteria
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 27 Gru, 12:50, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Dobra, to teraz pytanie - skad wziac szybko taka karte? :)

    Wyslac wypelniony wniosek z strony internetowej + zalaczyc wymagane
    dokumenty. Karta przychodzi kurierem w ciagu 4 - 5 dni roboczych od
    dostarczenia wniosku. Przynajmniej tak bylo jak ja sie kiedys
    ubiegalem o karte. Z tego co pamietam minimalny limit to 15tys pln, a
    dochody 90tys z ostatniego PIT rocznego.
    Nagrod nie jest tak wiele, wiec nie wiem czy warto wydawac 350pln,
    tylko po to zeby wziac udzial w peomocji... chyba, ze tez mozna
    otrzymac karte bez oplat.

    MK

  • 4. Data: 2010-12-27 19:23:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Stricte informacyjnie.
    >
    > http://60lat.dinersclub.pl/
    >
    > Z racji tego, że tych kart nie jest dużo w porównaniu do VISA/MC

    ...zwłaszcza, że promocja dotyczy tylko kart prywatnych, a takich to
    chyba niemal w ogóle nie ma... :-)

    > to szanse są chyba nieco większe na jakąś nagrodę.

    --
    MiCHA