  • 1. Data: 2010-12-27 19:15:41
    Temat: Konto skarbonkowe GETIN bez podpisanej umowy - co można?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Zawnioskowałem o konto skarbonkowe w Getin Banku - mogę się logować,
    widzę numer rachunku. Mam też lokatę na start zleconą z zewnętrznego
    konta. Czy mogę przy jeszcze niepodpisanej umowie przelać pieniądzę na
    kontow GB ( to mogę ) i założyć lokaty?

    Michał

  • 2. Data: 2010-12-27 19:24:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mic49" <m...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    ---------------
    jak dobrze pamietam, to chyba nie mozesz operowac kontem, czyli nie mozesz
    zakladac z niego lokat

  • 3. Data: 2010-12-27 21:18:28
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?u mni tez widac numer ale konsultant przed otrzymaniem maila zwrotnego ze
    konto jest juz aktywne prosił aby absolutnie nie wpłacać na nie bo beda
    mieli kłopot jak zwracac itp.

  • 4. Data: 2010-12-27 23:00:40
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 22:18, Anna pisze:
> [...]
    > widzę numer rachunku. Mam też lokatę na start zleconą z zewnętrznego
    > konta. Czy mogę przy jeszcze niepodpisanej umowie przelać pieniądzę na

    zamiast pytać po prostu spróbuj, szybko dostanies odpowiedź