  • 61. Data: 2011-01-02 20:51:44
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ifqn5d$2va6$...@o...icpnet.pl...

    > mnie dawali limit 25kzł, a chciałem 10kzł i po kilku dniach odrzucony...po
    > co bank sie kompromituje wysylając takie oferty?

    To ja mam lepsze story. Mnie proponowali limit ponad 100k. Złożyłem około 8
    wniosków schodząc w dół po około 10-20k - wszystkie odrzucone. Nawet ten
    ostatni na 5k. Po odrzuceniu tego na 5k Oferta dla Ciebie znikła - może się
    obawiali, że teraz szedłbym w dół po sto złotych. Ale to nie koniec
    historii. Dwa dni później złożyłem wniosek w Multibanku, tam jako maksymalna
    oferta występowało równe 100k. No to złożyłem na 100k - odrzucony po 5
    minutach. Złożyłem zatem kolejny po 10 minutach, tym razem na 50k,
    zniechęcony mBankiem zwiększyłem sobie krok, być może całkiem niepotrzebnie.
    A tu masz ci los, bach zaakceptowany. No to złożyłem na próbę na kolejną
    kartę na 10k - bach znowu zaakceptowany. Dalej sobie już na razie
    odpuściłem, bo mi się kończą typy kart w Multi. Co mnie w tym wszystkim
    dziwi - toż to ci sami analitycy w obu tych bankach, obroty w obu bankach
    podobne, fakt, że w Multi znacznie więcej aktywów. Ale jedno mi się w BRE
    podoba, to bank z jajami. Najpierw wykazał się twardą postawą wobec nabitych
    w szorta na chf, a teraz najwyraźniej wobec nonsensów pochodzących z KNF.

  • 62. Data: 2011-01-02 20:54:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-02 21:51, MarekZ pisze:
    > bankach, obroty w obu bankach podobne, fakt, że w Multi znacznie więcej
    > aktywów. Ale jedno mi się w BRE podoba, to bank z jajami

    Jakie trzeba miec obroty, zeby oferta wyniosla 100k? ;) Albo chociaz te
    50k zaakceptowane ;)

  • 63. Data: 2011-01-02 20:58:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dalej sobie już na razie odpuściłem, bo mi się kończą typy kart w Multi.

    gdybym złożył wniosek w Multi to najdalej w kolejnym dniu roboczym
    zadzwoniłby do mnie tzw. mój doradca/opiekun i sprawa byłaby szybko
    załatwiona, ale ja jakoś kk z Multi nie chcę, chciałem platynę z mBanku
    i nie dali

    ale zrobię tak jak sugerujecie, złożę wniosek na niższą kwotę i zobaczę
    co się będzie działo, ostatnio przez mBank nabyłem sporo j.u. funduszu
    więc może dlatego nowe oferty mi się pojawiły

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 64. Data: 2011-01-02 21:05:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zadzwoniłby do mnie tzw. mój doradca/opiekun i sprawa byłaby szybko
    > załatwiona, ale ja jakoś kk z Multi nie chcę, chciałem platynę z mBanku i

    Ja miałem o tyle niejasną sytuację, że już mam tę kartę, musiałem więc
    wnioskować o drugą taką samą. Przypuszczałem, że to było powodem odrzucania
    wniosków, ale nie, bo jak udałem się w rejon niższych limitów wnioskowałem
    już o inne karty i też wnioski były odrzucane. Chyba że odrzucali już na
    złość, prawem serii, zniechęceni ilością prób i moją determinacją. :)

    Miałem też ofertę na kredyt gotówkowy, ale na co mi to. A potem znikł razem
    z ofertą karty więc dla jaj nie mogłem już popróbować.

  • 65. Data: 2011-01-03 19:10:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Miałem też ofertę na kredyt gotówkowy, ale na co mi to. A potem znikł
    > razem z ofertą karty więc dla jaj nie mogłem już popróbować.

    moje oferty też już znikły, poczekam na kolejne i złożę więcej wniosków

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 66. Data: 2011-01-03 23:23:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-03 20:10, RobertS pisze:

    > moje oferty też już znikły, poczekam na kolejne i złożę więcej wniosków

    Do mnie dzis dzwonila kobieta z krakowskiego numeru, mowiac ze jest z
    mbanku. Znow mi tlumaczyla, dlaczego moj wniosek zostal odrzucony. Pytam
    ja wiec, po co sa te oferty? Ona w ogole nie wiedziala o co chodzi.
    Sugerowala mi jeszcze, ze we wniosku zaznaczylem, ze moje wplywy na
    konto w mbanku to ilestam zlotych. Ja jej mowie, ze owszem, to sa moje
    wplywy, ale nie na mbank, bo we wniosku wcale nie ma takiego
    zastrzezenia. Wtedy sie strasznie pogubila. Jak kobita moze mi wciskac,
    ze pole "Wysokość dochodu netto w PLN" oznacza wplywy na konto w mbanku.
    I mowi mi oburzona, ze to co napisalem nie zgadza sie z tym co wplywa!
    Tam jakies tlumoki pracuja. Na koniec zaproponowala mi karte z limitem
    1500zl. Nie wiedzialem czy smiac sie czy plakac. Teraz oferta zniknela
    juz calkiem "z systemu".

  • 67. Data: 2011-01-04 08:46:39
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Sty, 20:10, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > moje oferty też już znikły, poczekam na kolejne i złożę więcej wniosków

    Miałem podobnie. Zjechałem z wnioskami o KK od 47k do 5k PLN. Potem
    oferty zniknęły. Ktoś pisał na forum mbanku, że nowe pojawią się za
    pół roku :-)

    pzdrwm
    luc

  • 68. Data: 2011-01-04 19:30:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-04 09:46, luc pisze:

    > Miałem podobnie. Zjechałem z wnioskami o KK od 47k do 5k PLN. Potem
    > oferty zniknęły. Ktoś pisał na forum mbanku, że nowe pojawią się za
    > pół roku :-)

    A do mnie znow dzis dzwonila kolejna kobieta i obiecala, ze jesli zloze
    wniosek przez nia, to otrzymam KK z limitem, o ktory sie staralem za
    pierwszym razem, czyli maksymalnym. "Oferty dla Ciebie" zniknely mi
    wczoraj. Pojawil sie nowy wniosek, zaakceptowalem oswiadczenia i czekam.