  • 1. Data: 2010-12-23 12:37:00
    Temat: Konto skarbonkowe - działa?
    Od: " A." <a...@g...pl>

    Witam,
    czy działa Wam konto skarbonkowe w GO? Ja założyłem 2 lokaty (na start +
    jedną na 1016 zł) i nie przybyła ani jedna złotówka na koncie skarbonkowym :(
    Czy to ja tak mam, czy to standard?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-12-23 13:44:46
    Temat: Re: Konto skarbonkowe - działa?
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 13:37, A. pisze:
> [...]
    > jedną na 1016 zł) i nie przybyła ani jedna złotówka na koncie skarbonkowym :(

    Na start zakladana przez konsultanta nie przybyla zlotowka. Lokaty
    zakladane z konta skarbonkowego zawsze zlotowka wpadala. Za przelewy z
    innych bankow wpada zlotowka za przelew z OF nie.
    Dlugo czekasz na wpadniecie tej zlotowki? Bo kilka chwil to u nich
    zawsze trwa, albo trzeba strony odswiezyc.

  • 3. Data: 2010-12-23 14:26:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " A." <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jedną na 1016 zł) i nie przybyła ani jedna złotówka na koncie skarbonkowym

    Lokaty musisz zakladac przez net bezposrednio z konta, nie przez wnioski
    zasilane z innego banku. Praktycznie jak lokata jest juz widziana jako
    zalozona, to wtedy dostajesz tez 1zl.

  • 4. Data: 2010-12-23 16:14:32
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Lokaty musisz zakladac przez net bezposrednio z konta, nie przez wnioski
    > zasilane z innego banku. Praktycznie jak lokata jest juz widziana jako
    > zalozona, to wtedy dostajesz tez 1zl.

    O... i tu jest pies pogrzebany.
    Lokaty zasilałem przelewem z innego banku - czy brak złotówek w takim
    wypadku wynika z regulaminu, czy z "widzimisię" banku/systemu bankowego?

    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2010-12-23 16:55:01
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ievm5u$1bt7$1@news2.ipartners.pl...

    > " A." <a...@g...pl> wrote in message
    >>
    > Lokaty musisz zakladac przez net bezposrednio z konta, nie przez
    > wnioski zasilane z innego banku. Praktycznie jak lokata jest juz
    > widziana jako zalozona, to wtedy dostajesz tez 1zl.

    Można założyć lokatę przez wniosek i wskazać inne konto, a potem
    dokonać przelewu z konta skarbonkowego na wskazany w lokacie
    rachunek i też powinna się złotówka naliczyć. Jak tak założyłem
    lokatę mikołajkową.

    Damian

  • 6. Data: 2010-12-23 16:57:51
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ievsh8$j73$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > takim
    > wypadku wynika z regulaminu, czy z "widzimisię" banku/systemu

    Zawiadomienie dla Klientów posiadaczy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Skarbonkowe - witryna
    www.getinonline.pl z dnia 29.09.2010 r.

    Klient otrzymuje wynagrodzenie za każdym razem gdy :

    3. Zakłada bądź odnawia lokatę:

    Nie ma ograniczenia jeśli chodzi o ilość zakładanych lokat

    Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    getinonline.pl

    W przypadku zerwania lokaty przed terminem zapadalności Bank
    dokona potrącenia przelanego wcześniej wynagrodzenia na subkonto
    Skarbonka

  • 7. Data: 2010-12-23 20:10:28
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-23 17:57, Damian News pisze:
> [...]
    >
    > Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    > oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu getinonline.pl

    A ja złotówki dostalem w takim przypadku.

  • 8. Data: 2010-12-23 21:53:38
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:if0abk$tq4$1@news.onet.pl...

    > A ja złotówki dostalem w takim przypadku.

    Tzn ? Zrobiłeś przelew z innego banku bezpośrednio na rachunek
    lokaty i wpłyneła złotówka ?.
    Może to była złotówka za przelew powyżej 1000 zł

  • 9. Data: 2010-12-23 22:06:28
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-23 22:53, Damian News pisze:
    > Tzn ? Zrobiłeś przelew z innego banku bezpośrednio na rachunek lokaty i
    > wpłyneła złotówka ?.
    > Może to była złotówka za przelew powyżej 1000 zł

    Tzn ze wiem o czym pisze:)
    I zwróć uwage na liczbę mnoga :)