  • 1. Data: 2010-12-23 20:59:45
    Temat: Noble - omyłkowe(?) obciążenie
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    Getin Noble przysłał mi listem papierowym info o saldzie mojego kerdytu
    hipotecznego, z ciekawości postanowiłam dowiedzieć się co zatem. Okazało
    się, że zatem skasowali mnie 7 dych.

    W opowiedzi poinfrmowali, że: "Bank omyłkowo wystawił zaświadczenie o
    saldzie zadłużenia za co pragniemy najmocniej przeprosić. [...] zostawała
    zwrócone na Pani rachunek środki, które zostały pobrane za wyżej wymienione
    zaświadczenie. "

    Znając procedery różnych innych serwisodostawców (np telefonii, telewizji)
    naciągania za przypadkowo naliczone usługi, ciekawa jestem, czy tylko mnie
    spotkała takoważ omyłka.