  • 1. Data: 2008-09-01 07:04:15
    Temat: Odsetki Lukas Oszczędzam (8%)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy ktoś jezcze sprawdzał poprawność naliczania odsetek na rachunku Lukas
    Osczędzam w czasie promocji 8%? Właśnie kilka dni temu mi naliczyli.
    Wrzuciłem kwoty i daty operacji do arkusza kalkulacyjnego i wychodzi, że
    brakuje kilku złotych.

  • 2. Data: 2008-09-01 07:47:48
    Temat: Re: Odsetki Lukas Oszczędzam (8%)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Osczędzam w czasie promocji 8%? Właśnie kilka dni temu mi naliczyli.
    > Wrzuciłem kwoty i daty operacji do arkusza kalkulacyjnego i wychodzi, że

    a wziąłeś pod uwagę zaokrąglenia wynikające z ustawy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-09-01 08:47:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 09:47:48 +0200, RobertS napisał(a):

    > a wziąłeś pod uwagę zaokrąglenia wynikające z ustawy?

    Oczywiście.

    Nie zgadzała się już kwota odsetek przed opodatkowaniem - ta wyświetlana w
    serwisie internetowym przed dopisaniem do rachunku.

  • 4. Data: 2008-09-01 11:12:17
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Oczywiście.
    >
    > Nie zgadzała się już kwota odsetek przed opodatkowaniem - ta wyświetlana w
    > serwisie internetowym przed dopisaniem do rachunku.

    tak na sucho nie da się stwierdzić czy dobrze czy też źle bank policzył...

    może podaj kwoty i wtedy wszystko będzie jasne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-09-01 11:52:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 13:12:17 +0200, RobertS napisał(a):

    > może podaj kwoty i wtedy wszystko będzie jasne

    Muszę odszczekać. Źle przyjąłem datę pierwszego dnia okresu odsetkowego -
    wszystko się zgadza.

    Sorry za kłopot.

  • 6. Data: 2008-09-01 18:33:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "jureq" g9gl2m$9lu$...@n...onet.pl

    > Sorry za kłopot.

    Sorry? W ciągu tych czterech godzin bank stracił dwanaście milionów klientów!!! ;)

    IMO odsetki tego rodzaju zazwyczaj naliczane są poprawnie, choć
    mnie mBank naliczał o jeden dzień za długo i oberwałem belką po kieszeni.

    Gorzej z odsetkami od Twoich debetów.
    Tam często jest kapitalizacja codzienna, są jakieś kruczki i w efekcie bank
    daje Tobie pieniądze na 7% a od Ciebie bierze na 8% i jeszcze zarabia. :)