    From: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: programy lojalnościowe - karty chip
    Date: Wed, 30 Jan 2002 16:12:06 +0100

    > orlen vitay jest krajowy i wymaga pierwszego zakupu.
    > shell smart działa w całej europie, i można spokojnie w domu wypełnić
    formularz.
    Hmmmm autor piwerwszego postu mial na myśli pytanie o karty lojalnosciowe -
    czipowe - jakie istnieją..
    A ty odpowiadasz na pytanie jakie są miedzynarodowe i jakie mozna zdobyc w
    domu... Hmmm.... MOcno odbiegłeś os głównego pytania.
    No i op co karta programu lojalnościowego produktu, którego nie kupujesz????
    A wracjać do głównego wątku - a dlaczego kary mają być nie-czipowe?
    W wypadku Idei ja np. prawdopodobnie nigdy nie będę miał potrzeby użycia
    tej karty.. Punkty wymieniam na minutki, bo nie wydaję na komórkwe
    tysięcy... Minutki zaś nie potrzebują okazania karty. Mozna by rzec, że
    karty czipowe być może są sensowne, gdy zakłada sie cześte ich używanie....
    Jak w Vitay....