  • 21. Data: 2007-10-30 20:44:05
    Temat: Re: Odbieram KK ING
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MT napisał(a):
    > Nigdy wiecej KK ING

    Dokladnie. GP bardzo krotki to tego ja termin splaty mialem na 16 dzien
    miesiaca, przelew wyslalem 14 dnia i podobno nie dotarl na czas (jest to
    niemozliwe). Naliczyli jakies smieszne odsetki (kilka PLN) i przez to
    stracili klienta. Do tego jeden z najgorszych podgladow online. Obsluga
    tez "z dupy".

    Karta ma tez zalety : darmowe ubezpieczenia, ladny wyglad, niskie obroty
    zwalniajace z oplaty rocznej... ale co z tego ? Wady ma na tyle spore ze
    w moim odczucia jest produktem, ktorego miec nie warto.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2007-10-31 11:07:48
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Dokladnie po co mi KK jesli mam maestro ktora wszedzie zaplace i wybiore
    pieniadze w kazdym bankomacie z pieniedzy dostepnych na koncie do tego limit
    dzienny 10kzl , w przypadku KK liczane sa odsetki od kredytu .
    KK moim zdaniem jest dobra dla tych co nie maja zbyt wiele pieniedzy lub
    potrzebuja do autoryzacji w internecie lub za granicami kraju.

  • 23. Data: 2007-10-31 14:54:13
    Od: yayco <y...@n...pl>

    MT pisze:

    > KK moim zdaniem jest dobra dla tych co nie maja zbyt wiele pieniedzy lub
    > potrzebuja do autoryzacji w internecie lub za granicami kraju.

    Pomijając już kwestię kart dla nieposiadających pieniędzy, co samo w
    sobie wydaje się nieco ekstrawaganckim podejściem, to chyba się z Tobą
    zgadzam.
    Jeżeli ktoś woli przepłacać i nie korzysta ze sklepów internetowych, a
    na dodatek nie zamierza nigdy opuścić granic RP (choćby wakacyjnie), to
    rzeczywiście nie potrzebuje kart kredytowych. W szczególności dotyczy
    to wszystkich aktywnych życiowo i zawodowo ludzi w naszym kraju,
    zwłaszcza zaś młodych.
    MSPANC

    --
    **** ****