  • 1. Data: 2004-09-17 19:37:32
    Temat: OVB - z czym to sie je?
    Od: "Farfotzel" <U...@U...pl>

    Witam grupowiczów!

    Niewiele sie udzielam, ale często czytam no i jako, że temat zaczął mnie
    dotyczyć to postanowiłem spytać o Wasze zdane odnośnie OVB.
    Czy macie jakieś doświadczenia, informacje odnośnie tego czegoś?
    Jak z ich wiarygodnością/zaufaniem ludzi do nich.
    Na jakiej zasadnie działają?
    Może komusbezposrednio z Was pomogli jakoś w inwestycjach.. itp.

    Motyw zadania pytania jest następujący:
    1. Aktualnie jestem na etapie werbowania mnie do struktur ichniejszych.
    Wszystko brzmi jak zawsze pięknie. Od kasy się normalnie nie opędze. No i
    chciałem wiedzieć w co mogę sie wpakować, ana co mogę liczyć

    Moze się wydawać NTG jednak nie chodzi mi o warunki zatrudnienia ale o
    wizerunek firmy bedącej posrednikiem w kontaktach z bankami i jakimis tam
    ubezpieczycielami i o taki punkt widzenia mi chodzi.

    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi

    Farfotzel

  • 2. Data: 2004-09-20 21:54:52
    Temat: Re: OVB - z czym to sie je?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Farfotzel" <U...@U...pl> skribis:

    >1. Aktualnie jestem na etapie werbowania mnie do struktur ichniejszych.
    >Wszystko brzmi jak zawsze pięknie. Od kasy się normalnie nie opędze.

    No i od razu podejrzane.

    Zreszta, poszukaj w google.
    http://groups.google.com/groups?as_q=ovb%20&ie=UTF-8
    &as_ugroup=pl.*&lr=&hl=pl
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&t
    hreadm=bbgb5u%24kd9%241%40SunSITE.icm.edu.pl&rnum=16
    &prev=/groups%3Fq%3Dovb%2Bpl.*%26hl%3Dpl%26lr%3D%26i
    e%3DUTF-8%26start%3D10%26sa%3DN
    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<