  • 11. Data: 2007-06-27 18:39:57
    Temat: Re: [OT] dziwna strona i konto pajacyka
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> writes:

    > wyczyścilem pliki tymczasowe w IE, i jeszcze raz wywołąłem tą stronę
    > i numer rachunku zaczyna się od 69
    > Jedyne co jest dziwne, że odświetlają go dwa obrazki z różną
    > wysokością czcionki i ponieważ początkowa czcionka jest szersza to
    > pierwsza grupa cyfr po 1043 wygląda na okaleczoną - 00 (tylko dwa zera)

    A zauważyłeś, że te dwa obrazki to są:

    http://web.archive.org/web/20051220130804/www.pajacy
    k.pl/images/index_05.gif
    http://web.archive.org/web/20060417021530/www.pajacy
    k.pl/images/gora_paj.gif

    To są dwie połówki RÓŻNYCH numerów kont z różnych okresów. Coś w
    archive.org im nie wyszło...

    MJ

  • 12. Data: 2007-06-27 20:51:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"

> [...]
    k.pl/images/gora_paj.gif

    > To są dwie połówki RÓŻNYCH numerów kont z różnych okresów. Coś w

    ale 69 jednak wyświetla :-)
    wygląda na to że ten koszmarny ślepy pajacyk z naderwaną prawą rączką
    będzie teraz na codzień - juz nie przekierowuje na inną stronę tylko
    zainstalowali go na stałe
    *** blad ***

  • 13. Data: 2007-06-28 00:22:24
    Od: "Worfik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > blad napisał(a):

    > no żesz, albo ja jestem "ślepy", albo Ty, albo czary jakieś w tym
    > internecie. [...]

    Zaufaj mi ze w necie wszystko mozliwe. jest jedno haslo w wikipedii ktore
    mnie sie otwiera a nikomu iinemu nie chce..

  • 14. Data: 2007-06-28 05:01:55
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Kłos"

    .pajacyk.pl/

> [...]
    > wysokością czcionki i ponieważ początkowa czcionka jest szersza to
    > pierwsza grupa cyfr po 1043 wygląda na okaleczoną - 00 (tylko dwa

    o żesz, dostałem, ale... jest pewnie tak, jak napisał Michał, walnęło
    się coś w webarch i pokazuje dwa różne obrazki tyczące się *dwu* różnych
    kont (no bo jak możliwa jest inna liczba kontrolna tego samego rachunku?
    znaczy jest możliwa, bo to co w necie to musiał przepisać z realu jakiś
    gostek, a mylić się ....)

    czyli pewnie kiedyś był inny rachunek

    ale u mnie do wczoraj *naprawdę* w adresie
    http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/
    pokazywała się strona z numerem konta zaczynającym się na 84. Nie byłem
    przewidujący tak jak Ty, i nie zrobiłem zrzutu ekranu. Na dziś ta strona
    żąda ode mnie JavaScriptu (nie jestem pewien, czy tak było poprzednio) i
    wyświetla to samo, co mi przysłałeś. Czary.

    andy_nek