  • 1. Data: 2007-06-26 08:53:14
    Temat: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad zamianą jak w temacie.
    KK w Citi jeszcze nigdy nie miałem. Co mnie może zaskoczyć?
    Czytałem że mają kursy walut są niekorzystne. Na plus za to przemawia
    możliwość płacenia KK za rachunki związane z mieszkaniem.
    Jak z podglądem przez net? Jest jakiś w przypadku gdy nie mam konta w Citi?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 2. Data: 2007-06-26 09:01:39
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 10:53:14 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Na plus za to przemawia
    > możliwość płacenia KK za rachunki związane z mieszkaniem.

    I nie tylko, w zasadzie możesz wrzucić każdą płatność.

    > Jak z podglądem przez net?

    Taki sobie, lepszy od Rajfaja, gorszy od mBanku. Ogólnie poziom BZ WBK.

    > Jest jakiś w przypadku gdy nie mam konta w Citi?

    nie musisz go mieć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2007-06-26 09:03:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czytałem że mają kursy walut są niekorzystne. Na plus za to przemawia
    > możliwość płacenia KK za rachunki związane z mieszkaniem.+

    A nie mozesz miec 2-ch kart?
    W ING ewentualnie zmniejszyc limit, jesli w Citi bedzie za maly na twoje
    potrzeby i korzystac z jej korzystniejszych kursow na wyjazdach.

    Zwlaszcza, ze warto miec i Visa i Mastercard w portfelu.

    > Jak z podglądem przez net? Jest jakiś w przypadku gdy nie mam konta w Citi?

    Jest. Mozna zobaczyc demo.

  • 4. Data: 2007-06-26 09:07:44
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > I nie tylko, w zasadzie możesz wrzucić każdą płatność.

    A jakiś konkret?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2007-06-26 09:09:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A jakiś konkret?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    bank okresla jakim odbiorcom mozna wykonac przelew z rachunku kk, na pewno
    nie sa to dowolne rachunki i odbiorcy...

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-26 09:11:47
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:f5qk5u$94h$1@news.onet.pl...
> [...]
    > możliwość płacenia KK za rachunki związane z mieszkaniem.
    > Jak z podglądem przez net? Jest jakiś w przypadku gdy nie mam konta w

    a ja wlasnie rezygnuje z KK Citi i wracam do KK ING.
    Citi niczym mnie nie zaskoczylo, a wrecz zniechecilo - chociazby wlasnie
    tragicznymi przelicznikami przy operacjach zagranicznych, a ze troche po
    swiecie sie jezdzi to nie mam zamiaru przeplacac.

    pzdr
    tomek

  • 7. Data: 2007-06-26 09:17:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin Lubojański porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam
    > Zastanawiam się nad zamianą jak w temacie.

    Po co zamieniac? Zostaw sobie stara, wez nowa ;)

    > KK w Citi jeszcze nigdy nie miałem. Co mnie może zaskoczyć?
    > Jak z podglądem przez net? Jest jakiś w przypadku gdy nie mam konta w Citi?

    Ja nie mam konta a podglad mam. Ale jest badziewny, najwiekszy minus to
    fakt iz nie widac blokad.
    W ostatnim czasie bylo dosc duzo postow o KK Citi - poczytaj,
    wszystkiego sie dowiesz (nie kojarze innych minusow poza kiepskimi
    kursami walut i badziewnym interfejsem www)
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-06-26 09:18:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > bank okresla jakim odbiorcom mozna wykonac przelew z rachunku kk, na pewno
    > nie sa to dowolne rachunki i odbiorcy...

    Za każdym razem dzwonię do CitiPhone i ktoś po drugiej stronie decyduje czy
    ten przelew można zrobić czy nie?
    Jeśli tak, to na jakiej podstwaie, o co pyta?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2007-06-26 09:42:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > czy
    > ten przelew można zrobić czy nie?
    > Jeśli tak, to na jakiej podstwaie, o co pyta?

    w moim przypadku jest tak, ze podaje nazwe odbiorcy i jego konto, a
    operator wpisuje dane do kompa i pewnie pojawia mu sie okreslony komunikat
    czy przelew mozna zdefiniowac czy tez nie; raz pojawila mi sie odmowa jak
    chcialem zdefiniowac dostawce internetu (konto w mBanku), ale wyjasnilem co
    to za firma i finalnie zostal przez bank zaakceptowany ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-06-26 10:07:16
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 11:11:47 +0200, tomek. napisał(a):

> [...]
    > tragicznymi przelicznikami przy operacjach zagranicznych, a ze troche po
    > swiecie sie jezdzi to nie mam zamiaru przeplacac.

    KK Citi a szczególnie jakiś co-brand, to najlepsze moim zdaniem i nie
    tylko, karty do płacenia w .pl - chociażby wspomniane opłaty rachunków.
    Rachunki za mieszkanie, media etc i tak płacimy a tutaj przy okazji biją
    nam punkty w jakimś programie, które możemy wymienić na nagrody.
    Dlatego warto mieć kk Citi do płacenia w .pl i jakaś inną kartę jak
    właśnie MC ING do płacenia zagranicą. Poza tym dwie karty od różnych
    wydawców to na pewno większa pewność.

    Co do interface www, to moim zdaniem Citi jest o niebo lepszy niż
    java'owa mozolna kobyła ING.