  • 1. Data: 2007-06-26 10:59:37
    Temat: Spłata zadłużenia KK
    Od: "Chandler" <c...@p...eu>

    Witam szanowych grupowiczy.

    Robiłem sobie zakupy kk citka i łącznie w miesiącu wydałem ok. 1200 zł.
    Przyszedł mi wyciąg na tą kwotę z terminem płatności na 11 lipca. Po
    przyjściu wyciągu kupiłem sobie jeszcze coś za 150 zł. Czy spłacając kartę
    muszę uwzględnić te 150 zł czy zapłacić tylko te 1200 zł z wyciągu?

    Dzięki za info

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 2. Data: 2007-06-26 11:04:02
    Temat: Re: Spłata zadłużenia KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Chandler" <c...@p...eu> napisał(a):
> [...]
    > kartę
    > muszę uwzględnić te 150 zł czy zapłacić tylko te 1200 zł z wyciągu?

    Splac te 1200 zl, 150zl zobaczysz na nastepnym wyciagu ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-26 11:47:12
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 12:59:37 +0200, Chandler napisał(a):

> [...]
    > przyjściu wyciągu kupiłem sobie jeszcze coś za 150 zł. Czy spłacając kartę
    > muszę uwzględnić te 150 zł czy zapłacić tylko te 1200 zł z wyciągu?

    Nie. Okres został już rozliczony i na 11 lipca masz spłacić 1050 zł a
    te nowe zakupy zostaną rozliczone za okolo miesiąc i bedziesz je musiał
    spłacić w okolicach 11 sierpnia itd itd.

  • 4. Data: 2007-06-26 12:22:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie. Okres został już rozliczony i na 11 lipca masz spłacić 1050 zł a
    > te nowe zakupy zostaną rozliczone za okolo miesiąc i bedziesz je musiał
    > spłacić w okolicach 11 sierpnia itd itd.

    dlaczego tylko 1050? na zestawieniu mial 1200 i taka kwote musi splacic,
    wystarczy 1200, nie musi 1350 (150zl z biezacego okresu)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-26 17:54:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > dlaczego tylko 1050? na zestawieniu mial 1200 i taka kwote musi splacic,
    > wystarczy 1200, nie musi 1350 (150zl z biezacego okresu)

    Tak to jest jak się w biegu na chwilę wskoczy na grupę i odpisuje. Masz
    rację, mi się po prostu kwoty machnęły - 1200 teraz a 150 + to co
    jeszcze dołoży dostanie na następnym wyciągu.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski