  • 1. Data: 2002-02-03 20:14:54
    Temat: [OT] bo zgubilem watek
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Gazeta RZECZPOSPOLITA
    wydanie z dnia 2001.05.24

    http://arch.rp.pl/a/rz/2001/05/20010524/200105240019
    .html?k=on&t=20010524200
    10524

    "W Polsce z Internetu korzysta co najmniej 3,5 miliona osób. SDI, które
    obecnie oferowane jest pod zmienioną nazwą, jako Stały Dostęp do Internetu,
    używa więc nawet nie co setny internauta. Najczęściej (ponad 90 proc.
    połączeń) w Polsce do Internetu trafia się poprzez numer dostępowy TP SA;
    płaci się za minuty po kosztach połączenia lokalnego. "

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-03 23:04:59
    Temat: Re: [OT] bo zgubilem watek
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    artykul jest z 24.05.2001 jak sie nie myle. W tej chwili SDI nie jest ( od
    dawna dosyc) juz w fazie okresu pilotazowego.

    A Neostrada juz tez od dawna dziala. Ale teraz co robia z Neostrada - dhcp
    (mozna obejsc :P), limitowanie ilosci sciaganych danych,...

    Mi SDI ( a mam od poczatku samego) dziala b.dobrze. Do tej pory tylko raz
    musieli polke resetowac (po moim telefonie 01:30 na centrale - dyzury
    rzadza ).

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-02-04 06:37:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > artykul jest z 24.05.2001 jak sie nie myle. W tej chwili SDI nie jest ( od
    > dawna dosyc) juz w fazie okresu pilotazowego.

    Co nie zmienia wca;e faktu, ze duzo sie niestety (!!!!!) w Polsce nie
    zmienilo.
    Chellonautow z 6 tysiecy w kraju jest, z Aster 10 tysiecy. Inne kablowki tez
    za wiele nie maja.
    Czyli moje dane, ze wiekszosc polaczen to ruch modemowy est poprawny ;)