  • 1. Data: 2002-02-03 18:10:21
    Temat: Porownanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sobie mozna zaczac porownywac :)

    Fortis - mBank - Ynteligo

    %
    4,5 8,65 10 (cos tam)
    (przy belkowym roznica jeszcze mniejsza, to policzcie ile trzeba zbierac
    kasy zeby naprawde sie oplacilo - Ynteligo - jescze nie obnizylo).

    Prowadzenie

    8zl 0 ~ 1zl

    Przelewy
    ja robie co najmniej 6 w miesiacy na zewnatrz

    0 0 ~6 zl

    wyplaty
    ja jestem leniem i biore tam gdzie mam bankomat - nie uganiam sie specjalnie
    za WBKowskim czy Euronetu

    no i tu wychodzi mi jednak ze wole Fortis generalnie....

    I Fortis jest marmurkiem...

    Teraz jednak widze ze najlepiej miec (jak dla mnie oczywiscie)

    WBK + Fortis + mBank :))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-03 23:37:25
    Temat: Re: Porownanie
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    >
    > I Fortis jest marmurkiem...
    >
    > Teraz jednak widze ze najlepiej miec (jak dla mnie oczywiscie)

    Proponuje jeszcze jedno porownanie:
    platnosc karta w internecie:
    Inteligo - 0 zl (0,99 za karte liczone bylo juz wyzej w prowadzeniu)
    mBank - 20 zl (karta wirtualna)

  • 3. Data: 2002-02-04 06:39:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Proponuje jeszcze jedno porownanie:
    > platnosc karta w internecie:
    > Inteligo - 0 zl (0,99 za karte liczone bylo juz wyzej w prowadzeniu)
    > mBank - 20 zl (karta wirtualna)

    A tak, istotnie :)
    Dlatego bede trzymal konto w Inteligo :)
    ~12 zl rocznie - a i tak jest cale konto - chociaz dosyc drogie - bo kasy
    przelac - zal za ta 1 czy wybrac ;) wiec sie trzyma i trzyma, ha ha

  • 4. Data: 2002-02-04 12:55:25
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > Tak sobie mozna zaczac porownywac :)
    >
    > Fortis - mBank - Ynteligo
    >
    > %
    > 4,5 8,65 10 (cos tam)

    Jeszcze mozna dodac LGnet (od 10,2)

    > Prowadzenie
    >
    > 8zl 0 ~ 1zl

    LGnet - 0 zl

    > Przelewy
    > ja robie co najmniej 6 w miesiacy na zewnatrz
    >
    > 0 0 ~6 zl

    LGnet - 0

    > wyplaty
    > ja jestem leniem i biore tam gdzie mam bankomat - nie uganiam sie
    specjalnie
    > za WBKowskim czy Euronetu

    LG: 2x Euronet za friko, potem chyba 3,99. Ale w bankomatach LG 0 zł :-))
    (Szkoda, ze w Rzeszowie nie ma ich oddziału...)

    > no i tu wychodzi mi jednak ze wole Fortis generalnie....
    >
    > I Fortis jest marmurkiem...

    LG też :-))

    Teraz jednak widze ze najlepiej miec (jak dla mnie oczywiscie)

    > WBK + Fortis + mBank :))

    No to juz zalezy, co kto potrzebuje

  • 5. Data: 2002-02-04 16:57:03
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    AMRA pisze:
    >Tak sobie mozna zaczac porownywac :)

    To może i ja się dołączę.

    >Fortis - mBank - Ynteligo
    >%
    >4,5 8,65 10 (cos tam)

    Bank Spółdzielczy Biała Podl.:
    5%

    >Prowadzenie
    >
    >8zl 0 ~ 1zl

    BS:
    0

    >Przelewy
    >ja robie co najmniej 6 w miesiacy na zewnatrz
    >
    >0 0 ~6 zl

    BS:
    0

    >wyplaty
    >ja jestem leniem i biore tam gdzie mam bankomat - nie uganiam sie specjalnie
    >za WBKowskim czy Euronetu

    Ja też jestem leniem. Oddział mam ~100 metrów od domu. Wypłata
    oczywiście 0zł

    >Teraz jednak widze ze najlepiej miec (jak dla mnie oczywiscie)

    BS + mBank + Inteligo (głównie do płatności w internecie)

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2002-02-04 19:25:07
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > A tak, istotnie :)
    > Dlatego bede trzymal konto w Inteligo :)
    > ~12 zl rocznie - a i tak jest cale konto - chociaz dosyc drogie - bo kasy
    > przelac - zal za ta 1 czy wybrac ;) wiec sie trzyma i trzyma, ha ha

    =)