  • 1. Data: 2008-11-02 07:52:14
    Temat: [OT] Zeitgeist: Addendum (napisy PL)
    Od: Pogo <w...@g...com>

    http://pl.youtube.com/watch?v=lOjMpUIstKU

    Całość --> http://pl.youtube.com/user/Waldek1984

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 2. Data: 2008-11-02 15:58:38
    Temat: Re: [OT] Zeitgeist: Addendum (napisy PL)
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 02.11.2008 Pogo <w...@g...com> napisał/a:
    > http://pl.youtube.com/watch?v=lOjMpUIstKU

    O ile pamiętam jako pierwszy umieściłem link do tego filmu na polskim Usenecie.
    Uważajcie - zaczyna się w miarę sensownie, ale potem jedzie już czysta
    komunistyczna propaganda.

  • 3. Data: 2008-11-03 09:12:40
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl>

    "Jacek Popławski napisał:

    > Uważajcie - zaczyna się w miarę sensownie, ale potem jedzie już czysta
    > komunistyczna propaganda.

    Wydaje mi się, że komunizm to raczej to jak żyjemy...
    Ani to wolna gospodarka, ani wolny naród.
    Za kilka lat UE zakaże nam hodowania najzwyklejszych pomidorów na ogródku,
    wtedy chyba sam sie wk.... i szlag mnie trafi.
    Wystarczy, że zadam sobie pytanie : co mogę zmienić, co może zmienić głos
    miliona takich
    jak ja. Odpowiedź ? - Niewiele.
    To dla mnie wystarczający znak, że ten film nie jest komunistyczną
    propagandą :)
    Raczej pobudką do samodzielnego myślenia.

    pozdrawiam wszystkich z rana :)
    przeKOT