  • 1. Data: 2008-11-01 17:22:42
    Temat: Nowy konkurs z Citi
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Tak pobieżnie rzuciłem kilka dni wstecz i na grupie chyba nie było.
    https://www.online.citibank.pl/retail/landing/mini/?
    prID=10003021

    Niestety stronka jest zrobiona na nową modłę czyli "flesz" więc nic tu
    nie wkleję. Jeżeli jest zgodne z kodem autoryzacji ostatnie 6 cyfr z
    karty - mamy Mini Coopera a od 5 do 2 ostatnich jakaś kasa.

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-11-01 17:45:43
    Temat: Re: Nowy konkurs z Citi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > nie wkleję. Jeżeli jest zgodne z kodem autoryzacji ostatnie 6 cyfr z
    > karty - mamy Mini Coopera a od 5 do 2 ostatnich jakaś kasa.

    To juz 3 edycja tego konkursu. W 2 poprzednich bylo do wygrania BMW.
    Teoretycznie szanse trafienia sa takie same dla kazdego, ale ja w swoim
    numerze mam za duzo zer ;).

    MK

  • 3. Data: 2008-11-01 20:36:17
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > To juz 3 edycja tego konkursu. W 2 poprzednich bylo do wygrania BMW.
    > Teoretycznie szanse trafienia sa takie same dla kazdego, ale ja w swoim
    > numerze mam za duzo zer ;).
    >
    > MK

    w jednym BMW 1 w drugim Audi TT, gwoli ścisłości :)
    ja tez mam prawie same zera na końcu a już 2 razy 100 pln trafiłem

  • 4. Data: 2008-11-02 12:50:48
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > w jednym BMW 1 w drugim Audi TT, gwoli ścisłości :)
    > ja tez mam prawie same zera na końcu a już 2 razy 100 pln trafiłem

    ja trafilem w pierwszej edycji ale niestety w systemie 'offlinowym' robilem
    zakupy (champion carrefour) i citi linia i regulamin nie uznaje takich
    transakcji w konkursie

  • 5. Data: 2008-11-02 16:43:23
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Seba" wrote in message

    > w jednym BMW 1 w drugim Audi TT, gwoli ścisłości :)
    > ja tez mam prawie same zera na końcu a już 2 razy 100 pln trafiłem

    też mam więcej zer a 1x100pln wpadło

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2008-11-02 18:06:38
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

    > ja trafilem w pierwszej edycji ale niestety w systemie 'offlinowym'
    robilem
    > zakupy (champion carrefour) i citi linia i regulamin nie uznaje takich
    > transakcji w konkursie

    no tak, bo wtedy nie ma kodu autoryzacji w systemie zeby porwnac z nr karty

  • 7. Data: 2008-11-02 18:30:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no tak, bo wtedy nie ma kodu autoryzacji w systemie zeby porwnac z nr
    > karty

    A numery autoryzacji z automatów Neste są "uznawane"?

    marekz

  • 8. Data: 2008-11-02 18:46:45
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > A numery autoryzacji z automatów Neste są "uznawane"?
    >
    > marekz

    tak

  • 9. Data: 2008-11-02 19:22:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tak pobieżnie rzuciłem kilka dni wstecz i na grupie chyba nie było.

    A może by podali choć zwycięzców ostatniego konkursu?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2008-11-02 23:33:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 18:45:43 +0100, MK napisał(a):

    > To juz 3 edycja tego konkursu. W 2 poprzednich bylo do wygrania BMW.
    > Teoretycznie szanse trafienia sa takie same dla kazdego, ale ja w swoim
    > numerze mam za duzo zer ;).

    To w Citi chyba jakaś prawidłowość jest a może to specjalnie pod te
    ichnie konkursy. Ja mam o ilę dobrze pamiętam nr 83 0000 albo 38 0000 no
    jakoś tak w każdym bądź razie cztery zera - ktoś jest lepszy?

    Xenocide