  • 1. Data: 2002-01-17 21:50:28
    Temat: [OT] Podstawa prawna 7 % Vat'u dla developerów
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Jakby ktoś był tak miły i podał mi odpowiednie numerki ustaw / czegokolwiek
    gdzie jest określony 7 % VAT i decyzja że w tym roku nie będzie obniżony do
    0%. Z góry dzięki.

    KZ

  • 2. Data: 2002-01-17 23:15:20
    Temat: Re: [OT] Podstawa prawna 7 % Vat'u dla developerów
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zielinski"
    <z...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    > Jakby ktoś był tak miły i podał mi odpowiednie
    numerki ustaw / czegokolwiek
    > gdzie jest określony 7 % VAT i decyzja że w tym
    roku nie będzie obniżony do
    > 0%. Z góry dzięki.

    Pewnie nie będę odkrywczy i nie za bardzo pomogę
    ale powinno to byc w ostatniej nowelizacji ustawy
    o VAT (zresztą poszukaj na stronie MF (pewnie juz
    jest zaktualizowana jej pełna wersja lub gdzies w
    net'cie)

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-17 23:47:14
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > o VAT (zresztą poszukaj na stronie MF (pewnie juz
    > jest zaktualizowana jej pełna wersja lub gdzies w

    IMHO należy trochę dalej wstecz sięgnąć. ZTCW obniżenie do 0% było tylko
    do końca 2001 i Belka do tego nie musiał nawet przykładać ręki by wskoczyło
    z powrotem na 7%. Czyli poszukałbym ustawy obniżającej VAT do 0% (nb. jak
    'inwestowałem w developera' pod koniec 2000 sam tego szukałem i nie mogłem
    znaleźć).

    P.S.
    Powołuję się na wiadomości z 'wiodących na rynku' portali ;-) Jeśli coś
    się nie zgadza, poprawcie mnie.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 4. Data: 2002-01-18 10:10:48
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/doc/rozporzadzenie_
    ministra_finansow_z_dnia
    _20_grudnia_2001.doc
    Rozporządzenie do ustawy o VAT usuwające mieszkania z produktów ze stawką
    0% VAT i wprowadzające zwolnienie wpłat z Vatu dokonanych do końca 2001r.