  • 11. Data: 2002-08-08 11:40:47
    Temat: Re: [OT :)] Multi poszukuje specjalisty ds. sprzedazy kart bankowych w Lodzi
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > Posiadaczem Karty Bankowej może być Posiadacz Rachunku i/lub maksymalnie
    > dwie wskazane przez niego osoby fizyczne, zamieszkałe na terenie
    > Rzeczypospolitej Polskiej, które ukończyły 13 lat. Jedna osoba może otrzymać
    > i posługiwać się tylko jedną Kartą Bankową danego rodzaju.

    (...)

    Osobiście jestem mile zaskoczony zacytowaną (w całości ) treścią - a
    szczególnie konsekwencją. Bank zachowuje dla siebie możliwość
    zastrzeżenia karty, lecz nie znalazłem nigdzie, że żąda jej zwrotu.
    Żądanie zwrotu od "właściciela" powinno bowiem skutkować zwróceniem mu
    pieniędzy, które za nią zapłacił. Status użytkownika pozwala innym
    bankom (Pekaes) naliczać i domagać się opłaty za okres "niezwrócenia"
    zastrzeżonej karty, co samo w sobie jest kuriozalne.

    Pzdr: Dogbert