  • 1. Data: 2005-04-06 10:01:38
    Temat: OKO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    na http://www.ingbank.pl/u235/navi/31291/ znalazłem coś takiego:

    "zastrzeżenie i odwołanie zastrzeżenia Otwartego Konta Oszczędnościowego"

    co to jest zastrzeżenie OKO ?

  • 2. Data: 2005-04-06 10:26:16
    Temat: Re: OKO
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > co to jest zastrzeżenie OKO ?

    zastrzeżenie n I
    1. rzecz. od zastrzec.

    2. lm D. ~eń
    Ťuwaga wyrażająca krytykę, wątpliwość dotyczącą jakiegoś szczegółu,
    słabej strony czegoś, mimo ogólnej oceny pozytywnejť
    Mieć zastrzeżenia co do czegoś, wobec kogoś, w stosunku do kogoś.
    Ufać komuś bez zastrzeżeń.
    Wysunąć zastrzeżenia pod czyimś adresem.
    Zgłosić zastrzeżenia co do jakiejś propozycji.
    Coś budzi, nasuwa pewne zastrzeżenia.

    3. lm D. ~eń
    Ťdodatkowe postanowienie w jakiejś umowie, od którego zależy m.in.
    spełnienie, dotrzymanie umowy; warunekť
    Zastrzeżenie w umowie.

    MSPANC

    PWZ

  • 3. Data: 2005-04-06 11:24:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-04-06 12:01:
    > na http://www.ingbank.pl/u235/navi/31291/ znalazłem coś takiego:
    >
    > "zastrzeżenie i odwołanie zastrzeżenia Otwartego Konta Oszczędnościowego"
    >

    > co to jest zastrzeżenie OKO ?
    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana maila chciałbym uprzejmie poinformować,
    iż dyspozycja zastrzeżenia rachunku OKO może zostać złożona w
    oddziale banku np. w momencie podejrzenia, iż osoba trzecia
    weszła w posiadanie danych pozwalających na dokonanie wypłaty/
    przelewu z tegoż rachunku. Zastrzeżenie rachunku może być
    zdjęte na wniosek właściciela rachunku, również w oddziale.
    Z poważaniem
    Mxxxxx Pxxxxx

    KJ

  • 4. Data: 2005-04-06 11:30:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > przelewu z tegoż rachunku. Zastrzeżenie rachunku może być
    > zdjęte na wniosek właściciela rachunku, również w oddziale.

    Dalej nie nadążąm. To chyba raczej powinno się "zastrzegać" w takim
    wypadku kanały dostępu do wszystkich rachunków klienta, a nie samo OKO...

    Bo chyba dotyczy to kanałów zdalnych, czyli HaloŚląski i ING BankOnline...

    A może ja się nie znam...

  • 5. Data: 2005-04-06 11:31:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > przelewu z tegoż rachunku. Zastrzeżenie rachunku może być
    > zdjęte na wniosek właściciela rachunku, również w oddziale.

    Poza tym, skoro to zastrzeżenie można odwołać przez HaloŚląski to ja już
    zupełnie nic z tego nie rozumiem...

  • 6. Data: 2005-04-06 11:32:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Dalej nie nadążąm. To chyba raczej powinno się "zastrzegać" w takim
    > wypadku kanały dostępu do wszystkich rachunków klienta, a nie samo OKO...

    A, zastrzeżenie rachunku osobistego też jest...

  • 7. Data: 2005-04-06 11:36:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-04-06 13:30:
    [...]

> [...]
    >
    > Bo chyba dotyczy to kanałów zdalnych, czyli HaloŚląski i ING BankOnline...

    Ja tylko zacytowałem odpowiedź z ING.

    KJ

  • 8. Data: 2005-04-06 11:51:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja tylko zacytowałem odpowiedź z ING.

    Wiem. :-)

  • 9. Data: 2005-04-07 07:32:00
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > Bo chyba dotyczy to kanałów zdalnych, czyli HaloŚląski i ING BankOnline...

    to zalezy jakie bylo dokladnie pytanie;
    w tym przypadku chyba chodzilo o zastrzezenia rachunku OKO
    nie kazdy musi miec "caly pakiet" rachunkow w tym banku

    PiotR