  • 141. Data: 2019-04-20 21:19:07
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 20:15:01 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Każdemu belfrowi się trafią godziny ponadwymiarowe np. zastępstwa
    > za chorego kolegę.

    Też tak czułem, szczególnie widząc że w telewizjach paski nauczyciele pokazywali i
    tam wyglądało jak wyglądało(w zależności czy w tvp czy w tvn). A pit prawdę powie
    pitów nie pokazywali.

    > Wskaż, który przewodniczący ZZ nie jest politykiem.

    Pewnie każdy co tylko potwierdza to co mówię że nauczyciele dali się wkręcić w
    polityczną grę

    > Proszę, nie odwracaj kota ogonem. Sam stwierdziłeś, że na podstawie
    > oświadczeń widać że nauczyciele nie zarabiają tyle ile podają w TVNie.

    Bądź precyzyjny albo po prostu nie manipuluj- napisałem jedynie o 4+1 przypadkach

    > Poczytaj swoje wcześniejsze posty.

    W pierwszym poście podałem co znalazłem w 4 oświadczeniach= pensja znajomej
    nauczycielki
    W drugim napisałem ze od lat rządy nauczycieli ignorowały
    A dalej to już o malarzach pokojowych i tych od bitwy pod Grunwaldem było.

  • 142. Data: 2019-04-20 21:26:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 19:04:36 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    to bitwy pod Grunwaldem i tak nie namaluje.

    > I to jest głupie podejście.
    > Zaoferuj 2x więcej za tę bitwę, to i Matejko przyjdzie z ofertą.
    > Ale to wymaga trochę oleju w głowie.

    Trochę wyżej pisałeś ze od 3 lat nauczycielom krzywda się dzieje
    Ja trochę dalej pamięcią sięgam i tych Metejków to pojedyncze przypadki bywały
    U córki w szkole jeden Matejko jest.
    I to nie tylko moja opinia
    Młody człowiek w okolicach 40stki gdzieś tak.
    Tak na marginesie:
    Jako jeden z nielicznych nie strajkuje.

  • 143. Data: 2019-04-20 21:41:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 12:26:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> [...]
    > U córki w szkole jeden Matejko jest.
    > I to nie tylko moja opinia
    > Młody człowiek w okolicach 40stki gdzieś tak.

    Moze dlatego, ze do zwiazku nie nalezy, albo nalezy do zlego.
    Bo tam juz zaczela sie bitwa na paragrafy ...

    J.

  • 144. Data: 2019-04-20 23:19:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 19:12:17 +0200, Pete napisał(a):

    > Ww. nauczyciel to radny. Jak znam życie, to on nie na 18-tu godzinach
    > pensum jedzie, tylko jak to w takich sytuacjach zwykle wygląda - oprócz
    > etatu, zapewne ma jeszcze
    > a. nadgodziny
    > b. SKS-y i inne zajęcia pozalekcyjne
    > c. dodatek uznaniowy.
    >
    > To mu i 5 brutto wyjdzie.

    No ale za nadgodziny naleza sie ekstra pieniadze ...

    Taki przypadek
    https://isokolka.eu/sokolka/25218-czy-radny-powinien
    -pobierac-nauczycielka-pensje

    2015 - 45680
    2016 - 42905
    2017 - 41682
    2018 ? 44217 - z 17.12.2018 - wiec chyba 11, albo 10 pensji.
    I to na urlopie

    http://bip.st.sokolka.wrotapodlasia.pl/starostwopowi
    atowe/oswiadczeniamajatkowe_1/owiadczenia_majtkowe_n
    a_pocztek_kadencji/

    No ale oszczednosci rosna, zle mu sie nie dzieje ... dzieki dodatkowej
    diecie radnego ...

    Ale to Sokolka - inni radni - tez za ~10 mc
    40 tys emerytury
    126 tys - czarter jachtow
    58 tys - nauczyciel WF
    69 tys - lesnik

    161 tys - starosta za 2017
    161 tys - skarbnik
    117 tys - sekretarz.
    72 tys - dyr szkoly

    J.

  • 145. Data: 2019-04-20 23:32:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 15:43:36 +0200, Pete napisał(a):
    > Ja to się dziwię tej nagonki na nauczycieli.
    > Po pierwsze jak typowy polak/pies ogrodnika - po moim trupie ktoś będzie
    > miał lepiej

    Prezes musi zrobic nagonke.

    No ale Polak tez czasem pomysli "a kto za to placi"...

> [...]
    > pokojowego, żeby namalował bitwę pod Grunwaldem.
    > No nie da się.
    > Za marne pieniądze będą pracować marni pedagodzy.

    Myslisz, ze jak im sie wiecej zaplaci, to sie nagle stansa lepsi ?

    > A mimo to większość rodziców da się pokroić za uwalenie żądań nauczycieli.

    Nie bylbym taki pewny ... dopoki im sie nie powie, ze to oni placa :-)

    > I dalej będą płacić za korepetycje, kursy albo szkoły niepubliczne.
    > Nie kumam tego podejścia.

    Myslisz, ze jak sie wiecej zaplaci, to bedzie lepiej ?
    Czy tylko bez znajomosci nie zostaniesz nauczycielem, a korepetycje
    podrozeja :-)

    A przeciez jeszcze program, wytyczne.

    Bo najprotsza metoda oceny bylyby niepubliczne szkoly - kto uwaza, ze
    nauczanie jest warte pieniedzy, ten posyla dziecko i placi.

    Choc praktyka sugeruje, ze sporo uczniow to beda bogate głąby.

    J.

  • 146. Data: 2019-04-21 00:08:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Apr 2019 21:41:20 +0200, w
    <1v2cl5vt6k279$.an0acuq5qpgn$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Moze dlatego, ze do zwiazku nie nalezy, albo nalezy do zlego.
    > Bo tam juz zaczela sie bitwa na paragrafy ...

    Albo mu tyle płacą, że nie chce umrzeć z głodu :)

  • 147. Data: 2019-04-21 00:11:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Apr 2019 20:59:47 +0200, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > Jak to szkoły nie szukają?

    Patrząc na ogłoszenia kuratoriów i wakaty, to chłopak nie wie co pisze...

  • 148. Data: 2019-04-21 08:02:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-04-20 o 21:19, Kris pisze:

    > Też tak czułem, szczególnie widząc że w telewizjach paski nauczyciele pokazywali i
    tam wyglądało jak wyglądało(w zależności czy w tvp czy w tvn). A pit prawdę powie
    pitów nie pokazywali.

    Na pasku masz wszystkie składniki wynagrodzenia, więc jak ktoś pokazuje
    2,5tys to tyle dostaje. Nic więcej.

    > Pewnie każdy co tylko potwierdza to co mówię że nauczyciele dali się wkręcić w
    polityczną grę

    Skoro politycy decydują o wynagrodzeniu, to zawsze będzie gra polityczna.

    > Bądź precyzyjny albo po prostu nie manipuluj- napisałem jedynie o 4+1 przypadkach

    A podałeś chociaż jeden potwierdzający info z TVNu? :P

> [...]
    > W drugim napisałem ze od lat rządy nauczycieli ignorowały
    > A dalej to już o malarzach pokojowych i tych od bitwy pod Grunwaldem było.

    Cóż, może odniosłem mylne wrażenie :/

    --
    Pete

  • 149. Data: 2019-04-21 08:08:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-04-20 o 21:26, Kris pisze:

    to bitwy pod Grunwaldem i tak nie namaluje.

    > Trochę wyżej pisałeś ze od 3 lat nauczycielom krzywda się dzieje

    Nigdzie tak nie pisałem. Mylisz mnie chyba z kimś innym

    > Ja trochę dalej pamięcią sięgam i tych Metejków to pojedyncze przypadki bywały

    A zastanowiłeś się dlaczego?
    Dlaczego świetni nauczyciele pracują w szkołach niepublicznych?

    > U córki w szkole jeden Matejko jest.
    > I to nie tylko moja opinia > Młody człowiek w okolicach 40stki gdzieś tak.
    > Tak na marginesie:
    > Jako jeden z nielicznych nie strajkuje.

    Jak już ostatnie dinozaury (pasjonaci, ew ludzie którzy mają gdzie
    mieszkać) w szkołach wyginą, to zostaną sami ludzie, których nikt
    nigdzie indziej nie zatrudnił.
    W aktualnych czasach ci co mają choć trochę oleju w głowie nigdy się nie
    zdecydują na karierę siłaczki.

    I będzie jeszcze większe ujadanie na nauczycieli, że marnie uczą, że
    korki trzeba opłacać, itp itd.

    Ale żeby to przewidzieć, to trzeba spojrzeć nieco szerzej niż TVPiS poda
    w przekazie dnia.

    Równia pochyła.

    --
    Pete

  • 150. Data: 2019-04-21 09:18:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2019 08:02:23 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Na pasku masz wszystkie składniki wynagrodzenia, więc jak ktoś pokazuje
    > 2,5tys to tyle dostaje. Nic więcej.

    Pasek mozesz pokazać z miesiąca wakacyjnego bez dodatków itp i wyjdzie nędza. Ale jak
    średniorocznie WSZYSTKO zliczysz to może wyjść mniejsza nędza.

    > A podałeś chociaż jeden potwierdzający info z TVNu? :P

    Jak bym wśród tych do których miałem dostęp znalazł to bym podał
    Nigdzie nie napisałem że wszyscy tyle zarabiają co w oświadczeniach widziałem
    Zresztą prawdę mówiąc średnio mnie to interesuje. Padały tu dość rozbieżne kwoty niby
    "ustawowych" pensji to Sobie sprawdziłem to co pod ręka miałem i podałem com znalazł.

    > Cóż, może odniosłem mylne wrażenie :/
    Pewnie tak jest skoro tak twierdzisz;)
    Wesołych Świąt