  • 11. Data: 2015-02-09 23:19:29
    Temat: Re: Nowe wyższe ceny w mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2015 11:15:26 +0100, jedrek napisał(a):

    > "J.F."
    > A ja ile mam jak oprocentowanie 0% na ROR?

    A kto powiedzial ze ze masz cos miec ? Klient to ma placic :-)

    > No tak od razu trzeba żreć wielkimi łygami zamiast maluśką łyżeczką.
    > Ale skoro prezes banku musi mieć 500tys. na miesiąc to od kogoś trzeba
    > wydoić te złotówki.

    Nie mowie nie, ale mamy wolny rynek ... zaloz bank, rob taniej.
    SKOK im Usenetu :-)

    > A tak odejdzie parę tysięcy tych kilkuset złotowych kont i będzie to
    > widoczne już dla banku.

    Pare tysiecy po pare stowek ? Milion ? Zartujesz :-)

    > Przeciętny Polak nie ma nic więcej niż te parę stówek na koncie więc jest to
    > standardem w banku.
    > Więc w ogóle należy się dziwić jak te banki w ogóle w Polsce jeszcze
    > istnieją.

    Przecietny Polak ma tez kilkadziesiat tys kredytu a z tego juz da sie
    wyzyc :-)

    > Jak będzie to szło w tym kierunku pozostanie wrócić do gotówki w kieszeni i
    > olać wszelakie banki.

    Skarpeta w domu i przekazy pocztowe ?
    Tylko Poczta juz nie chce przyjmowac platnosci za darmo.
    I tak dochodzimy do wniosku, ze banki swiadcza uzyteczne uslugi, a Ty
    nie chcesz im zaplacic :-)

    J.