  • 1. Data: 2015-02-06 10:25:26
    Temat: Citi skasowało mnie na 6 złotych.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Jeszcze w grudniu telefonicznie zrezygnowałem z Citiphone.
    1 stycznie w wiadomościach od Citi pojawiła się informacja:

    Drogi Kliencie,

    Uprzejmie informujemy, że Pana/i zgłoszenie dotyczące rezygnacji z
    możliwości korzystania
    z serwisu CitiPhone w zakresie obsługi karty kredytowej zostało
    zrealizowane.................
    itd.itp.
    Pozdrawiamy,Citi Handlowy

    Od tej pory nie dzwoniłem do nich ani razu.

    Jednak na wyciągu z 4 lutego widnieje pozycja:
    4.02.2015 OP?ATA ZA CITIPHONE 6,00 z?

    Jak mam teraz reklamować? Przecież nie przez Citi Phone.
    Chyba ich powieszę za jaja

  • 2. Data: 2015-02-06 10:31:11
    Temat: Re: Citi skasowało mnie na 6 złotych.
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 10:25, wiatrak pisze:
    > Jak mam teraz reklamować? Przecież nie przez Citi Phone.
    > Chyba ich powieszę za jaja

    Ja zrezygnowałem z karty. Ale tu pojawiła się dość zabawna sytuacja.
    Akurat oddział w Gdańsku Wrzeszczu... zamknęli, zaś najbliższy był w
    Głównym. Wiem, że Gdańsk to taka mała mieścinka, ale żeby aż jeden
    oddział był? No nic... pojechałem. Na miejscu okazało się, iż rezygnacja
    z karty musi się odbyć... przez telefon. Załatwiłem. Na razie spokój...
    mały problem - po rozwiązaniu umowy nadal miałem dostęp internetowy.
    Emailowo zgłosiłem i wyłączyli. Ufff...

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-02-06 10:35:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 06 Feb 2015 10:25:26 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Jednak na wyciągu z 4 lutego widnieje pozycja:
    > 4.02.2015 OP?ATA ZA CITIPHONE 6,00 z?
    >
    > Jak mam teraz reklamować? Przecież nie przez Citi Phone.

    Ja rezygnowałam 2 listopada, wysyłając po prostu wiadomość z poziomu
    serwisu. Potem dostałam zwrotkę "[...]dyspozycja dotycząca rezygnacji
    [...] jest w trakcie realizacji. Zgodnie z Pani decyzją funkcja zostanie
    wyłączona [...] z dniem 1 stycznia 2015 r.

    Pierwszego stycznia przyszło info "Uprzejmie informujemy, że Pana/i
    zgłoszenie dotyczące rezygnacji z możliwości korzystania z serwisu
    CitiPhone w zakresie obsługi karty kredytowej zostało zrealizowane"

    Na razie w systemie mam zero.

    Siadaj i pisz do nich z systemu transakcyjnego - Kontakt z bankiem -
    Zapytaj/Złóż zlecenie :)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2015-02-06 11:13:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 06 Feb 2015 10:25:26 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    >Jak mam teraz reklamować? Przecież nie przez Citi Phone.

    Dlaczego nie? Rezygnacja z tej usługi nie zabrania składania
    reklamacji tą drogą. Przeczytaj dokładnie na czym polega ta usługa za
    6 zł. Ona dotyczy czynności które chcesz zrobić przez telefon mimo że
    możesz je wykonać samodzielnie przez www. Jeśli czegoś się nie da
    zrobić na www to wtedy wymagana jest aktywna usługa za 6 zł aby robić
    to przez telefon.

    Nie jesteś pierwszy, który mylnie interpretuje usługę z której
    zrezygnował - i mam wrażenie że Citkowi właśnie o to chodziło aby
    ludzie bali się tam dzwonić w jakiejkolwiek sprawie. Dzięki temu jeden
    człowiek ogarnie całą infolinię bo nie będzie nikt dzwonił.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2015-02-06 11:28:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-06 o 11:13, WAM pisze:

> [...]
    > ludzie bali się tam dzwonić w jakiejkolwiek sprawie. Dzięki temu jeden
    > człowiek ogarnie całą infolinię bo nie będzie nikt dzwonił.

    Widać że to Ty czegoś nie rozumiesz. Skoro reklamacje można składać
    przez www, to nie można przez CitiPhone, skoro się go "wyłączyło".

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-02-06 12:04:02
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Na razie w systemie mam zero.

    Ja też miałem zero aż do 4 lutego. Ale na wyciągu pojawiło się z datą
    generowania wyciągu, tj. 4 luty, i teraz już mam w historii z datą 4
    lutego.
    Sprawdź najbliższy wyciąg.

  • 7. Data: 2015-02-06 12:36:04
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jak mam teraz reklamować? Przecież nie przez Citi Phone.
    > Chyba ich powieszę za jaja

    Poszła reklamacja z serwisu transakcyjnego.

    Sprawdźcie sobie najbliższe wyciągi.

  • 8. Data: 2015-02-06 12:42:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Nie wiedziałem że można przez www. Skoro można to po co było
    pytanie jak reklamować?

    WAM

  • 9. Data: 2015-02-06 12:46:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-06 o 12:42, WAM pisze:

    > Nie wiedziałem że można przez www. Skoro można to po co było
    > pytanie jak reklamować?

    Pytanie zazwyczaj wynika z tego, że ktoś czegoś nie wie :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-02-07 00:16:57
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Prawda, dostalem 6zl chociaz 1 stycznia mialem maila ze dyspozycja o wylaczeniu
    zostala aktywowana.

    Nie wie lewa reka co robi prawa w tym banku.