  • 1. Data: 2004-02-17 23:24:02
    Temat: Nowe karty co-branded mBanku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Jeszcze w lutym pojawi się zapowiedziana wcześniej karta kredytowa mBanku i
    portalu Wirtualna Polska. Natomiast na przełomie marca i kwietnia mBank wyda
    kartę wspólnie z operatorem telefonii komórkowej Era.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=637

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-02-17 23:31:22
    Temat: Re: Nowe karty co-branded mBanku
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 23:24:02 GMT, "Karol Żwiruk" <p...@k...net> wrote:

    >Jeszcze w lutym pojawi się zapowiedziana wcześniej karta kredytowa mBanku i
    >portalu Wirtualna Polska. Natomiast na przełomie marca i kwietnia mBank wyda
    >kartę wspólnie z operatorem telefonii komórkowej Era.

    A jakie korzysci dla klientow wynikna z tego, ze te karty beda co-branded?

  • 3. Data: 2004-02-17 23:49:29
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > A jakie korzysci dla klientow wynikna z tego, ze te karty beda
    > co-branded?

    Inne pytanie: Ery nie używam, Wirtualnej nie lubię, mBanku też :)))
    No i co mam z tym zrobić ? ;))

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-02-18 07:26:04
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Karol Żwiruk wrote:

    >Jeszcze w lutym pojawi się zapowiedziana wcześniej karta kredytowa mBanku i
    >portalu Wirtualna Polska. Natomiast na przełomie marca i kwietnia mBank wyda
    >kartę wspólnie z operatorem telefonii komórkowej Era.

    dobrze czytałem w gazetach? wirtualna polska jest na skraju upadłości :) ?

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 5. Data: 2004-02-18 07:33:27
    Od: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    mBank wyda
    > kartę wspólnie z operatorem telefonii komórkowej Era.

    Trochę(?) poroniony pomysł, zważywszy że WP jest na skraju upadłości:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,19145
    32.html

    --
    kris-at-home-dot-pl

  • 6. Data: 2004-02-18 07:37:36
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dobrze czytałem w gazetach? wirtualna polska jest na skraju upadłości :) ?

    tak
    TPSA powinna utrzymac przy zyciu WP za lojalnosc przy wstrzymywaniu
    informacji niekorzystnych dla TPSA...
    np w WP.PL nie bylo wzmianki o karach nalozonych na TPSA przez UOKIK

  • 7. Data: 2004-02-18 08:30:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    wyda
    > kartę wspólnie z operatorem telefonii komórkowej Era.

    LOL karta robiona z firmą na skraju upadłości, to jakaś farsa :)) mBank
    chce, żeby sława wp.pl pociągnęła ich za sobą? ;]
    Poza tym ten portal jest jakiś taki... badziewny ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-02-18 09:07:11
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dobrze czytałem w gazetach? wirtualna polska jest na skraju upadłości :) ?

    Era też?
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 9. Data: 2004-02-18 10:11:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "KRIs" <kris@wytnij@home.pl> napisał w wiadomości
    > Trochę(?) poroniony pomysł, zważywszy że WP jest na skraju upadłości:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,19145
    32.html

    Może mBank o tym nie wie? ;]]
    O sprzeciwie wobec przelewów też się dowiedział dopiero z reakcji ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-02-18 10:13:34
    Od: Azazell <j...@g...pl>