  • 11. Data: 2012-01-07 18:28:57
    Temat: Re: Nowa TOiP Citi :-(
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2012-01-06 19:34, xbartx pisze:
    > Dnia Fri, 06 Jan 2012 18:26:34 +0100, Kwik napisał(a):

    > Jak zwykle w takich przypadkach - archiwum grupy stoi przed Tobą otworem.
    > IMO popatrz na ofertę Aliora albo Ideabank - z tego co kojarzę te dwa
    > banki najczęściej się chyba przewijają jeżeli chodzi o konta firmowe.

    Archiwum grupy tworzy sie dzieki postom ;-) Moge w nim znalezc np.
    opinie ze najfajniejsza opcja jest Citi (ze stara TOiP).

    Co do Ideabanku, rozwazalem ta opcje jeszcze przed Citi. Ale odpadli
    dlatego, ze nie mozna bylo ustanowic dostepu przez internet do rachunku
    dla drugiej osoby (nie bedacej wlascicielem przedsiebiorstwa). Ma ktos
    info czy to zostalo juz naprawione?

    Kwik

  • 12. Data: 2012-01-07 19:00:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 07 Jan 2012 19:28:57 +0100, Kwik napisał(a):

    > Archiwum grupy tworzy sie dzieki postom ;-) Moge w nim znalezc np.
    > opinie ze najfajniejsza opcja jest Citi (ze stara TOiP).

    No konta firmowe to trochę egzotyka, bo przedsiębiorcy nie mają czasu aby
    pisać na grupie ;)

> [...]
    > dlatego, ze nie mozna bylo ustanowic dostepu przez internet do rachunku
    > dla drugiej osoby (nie bedacej wlascicielem przedsiebiorstwa). Ma ktos

    Może zapytaj bezpośrednio w banku np przez maila.

    Xenocide

  • 13. Data: 2012-01-07 20:27:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kwik pisze:

    > Nie znalazlem, na stronie wisi jeszcze stara tabela (aktualna na 1
    > stycznia 2011).
    >
    > Z tego co widze, to zmiany sa w pkt:
    [...]

    ...ale mnie akurat interesują zmiany dla Citigold... :-)

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2012-01-08 12:22:49
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Sty, 19:26, Kwik <k...@i...pl> wrote:

    > 15.2 podniesienie oplaty za wyciag w formie papierowej z 10 na 50 zl
    > 15.5 Opłata za powtórny/historyczny wyciąg z rachunku z datą do 3
    > miesięcy wstecz - podniesienie z 8 na 20
    W ten sposob psuje się opinie o banku.
    To są opłaty pokrywajace koszta + jakis zysk czy tez oplaty karne?

  • 15. Data: 2012-01-08 23:24:04
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    "Kwik" ...

    > Ale masz na to jakies potwierdzenie,

    Potwierdzen mam 6 (slownie: szesc).

    > czy po prostu chciales zablysnac?

    Ty zaczales :-)

    --
    T.F.

  • 16. Data: 2012-01-09 17:24:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 04:22:49 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > W ten sposob psuje się opinie o banku. To są opłaty pokrywajace koszta +
    > jakis zysk czy tez oplaty karne?

    Akurat to są takie czynności, które można sobie zrobić samemu - czyli po
    prostu zalogować się do konta i wydrukować odpowiednie zestawienie.

    Xenocide