  • 1. Data: 2003-01-28 16:55:08
    Temat: Nordea, a LGnet
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy użytkownicy kart Maestro LG mogą korzystać bezprowizyjnie z bankomatów BZ
    WBK?

    Czy netkonto zostanie po całkowitej fuzji zamienione na solo? I ile nam
    zaśpiewają?

  • 2. Data: 2003-01-28 17:08:29
    Temat: Re: Nordea, a LGnet
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Czy netkonto zostanie po całkowitej fuzji zamienione na solo? I ile nam
    > zaśpiewają?

    I moje pytanie: kiedy mozna sie zaczac bac tej fuzji? :)

    --
    Jarek Granat

  • 3. Data: 2003-01-28 17:08:47
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Ostateczna data jest ciągle przesuwana. Teraz zapowiedzieli na maj. Może
    dlatego, że wiosna. Wszyscy zajęci porządkami, a studenci sesją.

  • 4. Data: 2003-01-28 17:18:42
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16d5n$29c$1@news.tpi.pl, Jarek Granat <j...@a...lublin.pl>:

    > I moje pytanie: kiedy mozna sie zaczac bac tej fuzji? :)

    Ja bym nie panikował. Czekać spokojnie. Środki wycofać zdążysz.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-28 17:28:37
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Spij spokojnie do maja. Obserwując częstotliwość aktualizacji strony
    www.nordeabank.pl/fuzja, to spać można nawet i dłużej.

    Na razie zmienili czas pracy oddziałów LG (skrócili) i pojawił się skromny
    plakacik Nordei tam właśnie. Nadal zachęcają do otwierania netkonta (ulotki
    umieszczono w kasach).

    I ja też polecam netkonto!

    Przydatna funkcja: bezprowizyjna wypłata w kasie co do grosza!

  • 6. Data: 2003-01-28 17:30:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16ek5$q1v$1@inews.gazeta.pl, Piotr Miecznikowski
> [...]
    >
    > Na razie zmienili czas pracy oddziałów LG (skrócili) i pojawił się
    > skromny plakacik Nordei tam właśnie. Nadal zachęcają do otwierania

    No i niedawno wydłużyli okres LG Maestra do 2 lat - a przecież Nordea to
    Visa.

    > Przydatna funkcja: bezprowizyjna wypłata w kasie co do grosza!

    Nigdy nie byłem w oddziale - muszę kiedyś z ciekawości zajrzeć.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-28 17:37:51
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nigdy nie byłem w oddziale - muszę kiedyś z ciekawości zajrzeć.

    Ja chcialem kiedys bardzo wejsc ale akurat kupielem sobie
    loda w McDonaldzie i nie bardzo mialem jak :-))))

  • 8. Data: 2003-01-28 17:40:09
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Robert <s...@o...pl> napisał(a):

    > news:b16ek5$q1v$1@inews.gazeta.pl, Piotr Miecznikowski

    > Nigdy nie byłem w oddziale - muszę kiedyś z ciekawości zajrzeć.
    >
    > --
    > Robert

    Ten wrocławski oddział jest nawet przyjemny, utrzymany w miłej
    jasno-niebieskiej kolorystyce. I gra sobie radyjko z głośników (jak w
    sklepie), tylko trochę ciszej. Na przemian włączają Zetkę i RMF. Ostatnio
    bardziej postawili na krakusów.

    Są tradycyjne okienka. Ilość: 3. Nigdy wszystkie nie były otwarte na raz.

    Są też trzy punkty konsultacyjne, takie jak wszędzie indziej, gdzie siada się
    na wygodnym krześle.

    Kawy i herbat nie mają. Najwyżej wodę mineralną "Dar natury".

    Komputera dla klientów nie ma.

    Bankomat na zewnątrz, ale pod dachem.

    Dużo schodów trzeba pokonać w górę, aby się tam dostać. Osoby na wózkach lub z
    wózkami dziecięcymi muszą się trochę natrudzić z dostaniem się tam.

  • 9. Data: 2003-01-28 17:58:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16f9p$rq5$1@inews.gazeta.pl, Piotr Miecznikowski

    > Ten wrocławski oddział jest nawet przyjemny ...

    Dzieki za szczegolowy i obrazowy opis - juz mam wizję przed oczami, w
    związku z czym nie muszę chodzić :)

    > Najwyżej wodę mineralną "Dar natury".

    Uwaga: to nie jest woda mineralna.

    > Bankomat na zewnątrz, ale pod dachem.

    Bankomat poznański widziałem, ale nigdy z bliska.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-28 17:59:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16f7n$kr2$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Ja chcialem kiedys bardzo wejsc ale akurat kupielem sobie
    > loda w McDonaldzie i nie bardzo mialem jak :-))))

    A co, nie wpuszczają z lodami?

    --
    Robert