  • 1. Data: 2003-01-28 15:44:49
    Temat: [mbank] CVV2 wysylaja bez koperty ! Bardzo prosze o konsultacje...
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Witam!

    Wczoraj dostalem eMkarte, a dzis dotarl CVV2, ale...
    BEZ KOPERTY!

    Tzn w skrzynce znalazlem tylko to zaadresowane "opakowanie" z perforacja w
    ktorych zwyczajowo dostarczane sa PINy.
    No ale zeby nie wysylali w kopercie!

    Jak to u Was bylo?!

    Pozdrowienia!
    Aleksander

  • 2. Data: 2003-01-28 16:24:18
    Od: "raku5" <r...@p...onet.pl>

    ja mam konto w multbanku i bylo dokladnie tak samo - cvv2 bez koperty wiec
    chyba tak wysylaja kazdemu

  • 3. Data: 2003-01-29 14:40:52
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    > ja mam konto w multbanku i bylo dokladnie tak samo - cvv2 bez koperty wiec
    > chyba tak wysylaja kazdemu

    Miałem tak samo, i wcześniej w BPH też tak było. Jeśłi koperty nie da się
    prześwietlić to co za różnica?

  • 4. Data: 2003-01-30 17:55:06
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    W ePKO w kopercie ale razem z nr karty

  • 5. Data: 2003-02-01 18:28:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b1borf$pq0$1@pippin.warman.nask.pl...
    > W ePKO w kopercie ale razem z nr karty

    Raczej nie ma co porownywac ale zaskoczyl mnie Citek - do dawno zapomnianej
    CitiConnect zapomnialem hasla :) zadzwonilem na podany nr tel, po
    weryfikacji zostal wygenerowany nowy PIN - wyslany listem poleconym :)

    --
    JaKi