  • 1. Data: 2009-03-03 15:30:15
    Temat: Nordea Solo i problem ???
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Ze strony:
    "Uprzejmie informujemy, iż w związku pracami nad systemem, w dniu
    03.03.2009 w godzinach od 13:00 do 18:00 system bankowości
    elektronicznej Nordea oraz infolinia transakcyjna nie będą dostępne."

    Tylko, że najpierw było do 15, potem do 16, teraz do 18.

    Wczoraj wieczorem nie było komunikatu o planowanych pracach.
    Generalnie takie wyłączenia tytułem "prac konserwacyjnych" zdarzały
    się w Nordei rzadko i jak już, to w nocy.

    Czyżby awaria ? Czy ktoś coś wie ?

    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-03 16:27:32
    Temat: Re: Nordea Solo i problem ???
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > Czyżby awaria ? Czy ktoś coś wie ?

    Ja dziś około 12:00 korzystałem z Nordei i wszystko działało albo
    przynajmniej sprawiało wrażenie, że działa. Interfejs chodził jakoś tak
    mulasto, ale działało. Przelewy I eliksirem z Nordei wyszły.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3904 (20090303) __________

    http://www.eset.com

  • 3. Data: 2009-03-03 16:48:15
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    Tylko, że najpierw było do 15, potem do 16, teraz do 18.

    Zmienili na "do odwołania". :-)

    3905 (20090303) __________

    http://www.eset.com

  • 4. Data: 2009-03-03 17:31:39
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    p.googlegroups.com...

    > Tylko, że najpierw było do 15, potem do 16, teraz do 18.

    Nawet kursów walut nie można sprawdzić - i jak im zapłacić ratę hipo?
    PS. Marku, możesz zrobić coś, żeby nie dołączać do każdego posta info o
    skanowaniu programem antywirusowym?

  • 5. Data: 2009-03-03 18:46:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet kursów walut nie można sprawdzić - i jak im zapłacić ratę hipo?

    Już działa Solo.

    > PS. Marku, możesz zrobić coś, żeby nie dołączać do każdego posta info o
    > skanowaniu programem antywirusowym?

    Tak jest! Sorry. :)

    marekz

  • 6. Data: 2009-03-03 20:52:44
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:gojphr$hp1$1@inews.gazeta.pl...

    > Już działa Solo.

    > Tak jest! Sorry. :)
    >
    > marekz
    Teraz znowu leży... co oni tam wyprawiają!