  • 11. Data: 2010-01-04 00:52:16
    Temat: Re: Niezwykła przesyłka w prezencie od banku
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    MarcinF pisze:

    > po co ? jakie banki wysylaja karty poleconymi ?

    Polbank mi wysłał kartę normalnie, a pin oddzielnie-listem poleconym.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-01-04 03:23:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Takie przesyłki wysyła się listem poleconym.

    Chyba do Ciebie,
    bo jakbys zobaczyla karte w skrzynce to byś pomyślała, ze podrobiona.

  • 13. Data: 2010-01-04 03:23:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarcinF wrote:

    > jakto cudzej, adres sie zgadzal, dopiero zawartosc jednoznacznie dowiodla
    > ze blad byl w adresie, a nie nazwisku adresata

    gdzie to wyczytałeś?

  • 14. Data: 2010-01-04 06:11:55
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Animka pisze:

    > Takie przesyłki wysyła się listem poleconym.

    Co znaczy "wysyła się" w Twoim zdaniu oznajmującym?
    Bo jeśli rozumieć to najprościej i dosłownie - to po prostu pier...sz
    głupoty!

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 15. Data: 2010-01-04 10:40:54
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 3 Sty, 22:35, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Tylko złodziej otworzy przesyłkę niezaadresowana na niego.
    > Nie do Ciebie - nie czytaj!

    Bez przesady. Można po prostu nie zauważyć. Zwłaszcza gdy mieszka się
    samemu i nie jest się przyzwyczajonym do rozdzielania listów po
    domownikach.

  • 16. Data: 2010-01-04 13:11:48
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 22:28, krzysztofsf pisze:

    > Niedawno uaktywnialem kolejna KK Carrfour (ach te bonusu za zalozenie).
    > Ostro przepytuja przy aktywacji, ale raczej tylko z danych z dowodu
    > osobistego.

    Ciekawe rzeczy piszesz. Można mieć więcej niż jedną kartę Carrefour?

  • 17. Data: 2010-01-04 15:01:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bzdreg wrote:

    > Co znaczy "wysyła się" w Twoim zdaniu oznajmującym?
    > Bo jeśli rozumieć to najprościej i dosłownie - to po prostu pier...sz
    > głupoty!

    Animki nie znasz.
    Ona tak zawsze.

  • 18. Data: 2010-01-04 15:02:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m1ch4l.j wrote:

    > Bez przesady. Można po prostu nie zauważyć. Zwłaszcza gdy mieszka się
    > samemu i nie jest się przyzwyczajonym do rozdzielania listów po
    > domownikach.

    i potem, tez przez nieuwagę, leci sie z tym do wyborczej.

  • 19. Data: 2010-01-04 15:55:09
    Od: WW <w...@i...com>

    W dniu 2010-01-04 00:00, MK pisze:

    > Wkurza mnie wysylanie kazdej pierdoly poleconym. Wizyta na poczcie to
    > zawsze stracona godzina.

    W UP możesz wypełnić standardowy druczek, w którym życzysz sobie
    dostarczanie wszystkich listów poleconych do skrzynki, testuję ten
    ficzer od jakiegoś czasu i działa to bardzo sprawnie, polecam !

    W.

  • 20. Data: 2010-01-04 16:43:50
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    WW pisze:

    > W UP możesz wypełnić standardowy druczek, w którym życzysz sobie
    > dostarczanie wszystkich listów poleconych do skrzynki, testuję ten
    > ficzer od jakiegoś czasu i działa to bardzo sprawnie, polecam !

    Chyba nie wiesz, co czynisz.
    To oznacza, że każdy list polecony wysłany na Twój adres uważa się za
    doręczony pomimo braku Twojego potwierdzenia.
    Gratuluję!
    Jeśli kupujesz na Allegro, to podaj jeszcze tutaj swój adres ;)

    --
    Tnx. Regards. Bzd.