  • 11. Data: 2005-04-17 20:33:56
    Temat: Re: Nieoficjalne info!
    Od: "Rokefeler" <M...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@b...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:d3ug0r$93l$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Rokefeler" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oj na prawde sugerowalbym Ci szybkie zdementowanie (oficjalne) tej
    > informacji...

    Więc napisze to tak :
    Mam z dużym według mnie prawdopodobienstwem wiarygodne informacje (skąd to
    maja sprawa) iż mbank ma zamiar w najblizszym czasie wprowadzić opłatę za
    prowadzenie konta.

    Powyższy tekst jest jedynie moim własnym poglądem.
    Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody będące
    rezultatem oparcia się na tych informacjach

    Teraz chyba wygląda lepiej :)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-04-17 21:21:44
    Od: Życzliwy <n...@k...pl>

    > A co to są te subkonta w mBanku? ;)

    Do jednego rachunku możesz mieć przypisanych kilka kont(subkont)3 ekonta ,3
    emaxy , 3 emaxy+ ....

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-04-17 22:04:34
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 23:21, Życzliwy wrote:

    > Do jednego rachunku możesz mieć przypisanych kilka kont(subkont)3 ekonta
    > ,3 emaxy , 3 emaxy+ ....

    raczej 1 ekonto, 1 izzy, 3 emax, 3 emaxplus = 8 kont

    --
    Peet

  • 14. Data: 2005-04-17 22:13:53
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-18 00:04, Peet wrote:

    > raczej 1 ekonto, 1 izzy, 3 emax, 3 emaxplus = 8 kont

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    4,1#49

    --
    Peet

  • 15. Data: 2005-04-17 22:31:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Od 1 czerwca mbank wprowadza miesięczną opłatę za konto w wysokości 2zł(bez
    > względu na posiadaną ilość subkont) , reszta(fundusze , przelewy...)
    > pozostanie bez zmian.

    No wreszcie,to rozwiąanie ma same plusy:
    - w końcu poznamy ile to naprawdę klientów ma ten bank
    - skończą się definitywnie przeciążenia systemu (zwłaszcza koło 10-go)
    - reklamacje będą zdecydowanie szybciej rozpatrywane,
    a mLinki będą znać klientów po imieniu i rozpoznają po głosie ;-)
    - czas pełnej aktywacji konta skróci się do góra 3 dni roboczych
    i w końcu przestaną ginąć te wszystkie dokumenty od klientów...
    - zaczną się promocje dla tych klientów co _jeszcze_ zostali
    - forum pewnie zamkną, tzn zawiśnie z przeciążenia i ilości wylewanej żółci
    - ...
    Czemu kurka, na to prędzej nie wpadli?;-P

  • 16. Data: 2005-04-18 05:34:13
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > A nie boisz sie, ze sie zajmie teraz tym Pan/Pani Prokurator ? ;)
    >
    > M.

    Ten co zwolnil dom. zabujcę Papały, czy ten co stwierdził że Rywin był sam?
    To już lepiej postrasz go Sądem Ostatecznym.
    A opłatach mbanku to i ja słyszałem.

    bE

  • 17. Data: 2005-04-18 07:18:43
    Temat: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zyczliwy <n...@k...pl> wrote:
    > Od 1 czerwca mbank wprowadza miesięczną opłatę za konto w wysokości
    > 2zł(bez względu na posiadaną ilość subkont) , reszta(fundusze ,
> [...]

    Po raz kolejny ktos probuje zasiac zamet...
    Wczoraj mi sie nie udalo, ale dzisiaj potwierdzilem. Wszystko o czym
    pisze pan "zyczliwy" jest bzdura.
    Nie chce juz wskazywac, ze to bodaj 4 czy 5 raz, kiedy pojawil sie na
    tym forum troll, ktory zaczal powolywac sie na znajomosci.
    Jednym slowem - w mBanku nic sie nie zmienia. Potwierdzone przed minuta
    u rzecznik prasowej.

    Mam nadzieje, ze tym razem sprawdza IP dowcipnisia...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-04-18 07:29:08
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "Rokefeler" <M...@o...pl>

> [...]
    > Nie chce juz wskazywac, ze to bodaj 4 czy 5 raz, kiedy pojawil sie na tym
    > forum troll, ktory zaczal powolywac sie na znajomosci

    Tylko nie troll dobrze !
    Przekazałem jedynie informajce jakie przekazał mi znajomy.

    Oczywiscie możliwe jest , że informacje jakie uzyskałem sa błędne , chociaż
    dalej nie jestem do konca tego pewien .

    Czas pokaże kto miał rację

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2005-04-18 07:36:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rokefeler <M...@o...pl> wrote:
    > Tylko nie troll dobrze !
    > Przekazałem jedynie informajce jakie przekazał mi znajomy.

    Znajomy? A co znajomy ma wspolnego z mBankiem? A moze z jakims innym
    bankiem? ;)

    > Oczywiscie możliwe jest , że informacje jakie uzyskałem sa błędne ,
    > chociaż dalej nie jestem do konca tego pewien .

    Znaczy wierzysz znajomemu, ktory usluszal od znajomego wujka stryjka
    Pana Zenka?
    Wiesz - ja rozumiem, gdybys pisal to z Lodzi. Ok - ale nie z Katowic...
    Jakos sie dziwnie sklada, nie. Oczywiscie nic nie sugeruje, ale czasami
    zdarzaja sie zbyt gorliwi....

    > Czas pokaże kto miał rację

    No dobrze, jak nie bedziesz mial racje, to co?
    Jak znajomy cie oklamal?
    Czy moge ci pisac na maila rozne rzeczy - i tez w to od razu uwierzysz i
    bedziesz szedl na publiczne forum i nie mniej ni wiecej, a wypisywal
    bzdury?

    Dziwne jest, ze to po raz kolejny sie zdarza...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 20. Data: 2005-04-18 07:43:11
    Od: Życzliwy <n...@k...pl>

    > Znajomy? A co znajomy ma wspolnego z mBankiem? A moze z jakims innym
    > bankiem? ;)

    Znajomy jest pracownikiem BZWBK.

> [...]
    > Wiesz - ja rozumiem, gdybys pisal to z Lodzi. Ok - ale nie z Katowic...
    > Jakos sie dziwnie sklada, nie. Oczywiscie nic nie sugeruje, ale czasami

    Co do wprowadzenia płatnych przelewów w mbanku miał racje , więc nie mam
    powodu wątpić w jego prawdomówność.

    > No dobrze, jak nie bedziesz mial racje, to co?
    > Jak znajomy cie oklamal?

    To w odróżnieniu od co poniektórych tutaj potrafię przyznać się do błędu.
    Obiecuje że publicznie się wtedy pokajam :)