  • 1. Data: 2011-03-16 22:33:29
    Temat: NiePomocni fachowcy - Alior
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zatrzasnalem dzisiaj kluczyki w samochodzie. Pomyslalem, ze to
    dobra okazja aby przetestowac Pomocnych Fachowcow Aliora. Dzwonie,
    pani wypytuje imie, nazwisko, numer jejestracyjny samochodu,
    gdzie stoi, gdzie sa kluczyki, jaki to samochod, jaki rocznik.
    I tu pojawia sie problem, Alior nie przyjedzie do samochodu
    starszego niz 10 lat. Co z tego, ze otworzenie takiego auta
    jest prostsze i zapewne tansze niz nowych aut z nowoczesnymi
    zabezpieczeniami ;)

    a.

  • 2. Data: 2011-03-16 22:41:41
    Temat: Re: NiePomocni fachowcy - Alior
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-16 23:33, Wemif pisze:
> [...]
    > starszego niz 10 lat. Co z tego, ze otworzenie takiego auta
    > jest prostsze i zapewne tansze niz nowych aut z nowoczesnymi

    Tak to jest jak sie nie czyta OWU.

  • 3. Data: 2011-03-16 23:41:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.03.2011 23:33), Wemif wrote:
    > Alior nie przyjedzie do samochodu
    > starszego niz 10 lat. Co z tego, ze otworzenie takiego auta
    > jest prostsze i zapewne tansze niz nowych aut z nowoczesnymi
    > zabezpieczeniami ;)

    Z pewnością nieotworzenie takiego auta jest tańsze niż otworzenie :).

    p. m.

  • 4. Data: 2011-03-17 07:59:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 22:33:29 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > tego, ze otworzenie takiego auta jest prostsze i zapewne tansze niz
    > nowych aut z nowoczesnymi zabezpieczeniami ;)

    Ale jaki to jest problem? Że ustalili w OWU ten limit 10 lat i teraz go
    egzekwują? Dla Ciebie, to fakt, jest problem ale dla nich raczej nie.

    BTW jak przyjedzie dobry magik to pewnie nie ma znaczenia ile lat ma auto
    i jakiej jest marki, bo i tak otworzy je tak samo szybko.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-03-17 09:11:51
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > BTW jak przyjedzie dobry magik to pewnie nie ma znaczenia ile lat ma auto
    > i jakiej jest marki, bo i tak otworzy je tak samo szybko.

    Szybciej, bo będą cięgła, a nie switch'e, etc.

    Przy średnim wieku auta w Polsce - taka oferta to ściema
    i "chłyt marketingowy".

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-03-17 09:30:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Tak to jest jak sie nie czyta OWU.

    Tak, wiem, ale to troche naciagane, w pdf'ie z opisem 'uslugi' nie ma
    o tym mowy. W OWU zreszta tez w paragrafach o aucie nie ma (bo to kiedys
    przejrzalem), ale jest na poczatku definicja co to jest 'pojazd',
    i 'pojazd' jest to samochod osobowy do 10 lat ;)

    a.

  • 7. Data: 2011-03-17 09:30:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości grup

    > Przy średnim wieku auta w Polsce - taka oferta to ściema
    > i "chłyt marketingowy".

    No bez jaj. A ile wynosi średni wiek auta w pl? Albo najlepiej mediana wieku
    aut. Wiadomo?

  • 8. Data: 2011-03-17 10:13:35
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > No bez jaj. A ile wynosi średni wiek auta w pl? Albo najlepiej mediana
    > wieku aut. Wiadomo?

    Od paru lat podają, że 14 lat.
    I podobno 68% ma więcej niż 10 lat ;-)
    Np.:
    http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/por
    ady-ekspertow/news/dlaczego-jezdzisz-starociem,15612
    44,5906
    http://www.motofakty.pl/artykul/sredni_wiek_samochod
    u_w_polsce_to_14_lat.html

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-03-17 10:38:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Np.:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/por
    ady-ekspertow/news/dlaczego-jezdzisz-starociem,15612

    O żesz kurde...

  • 10. Data: 2011-03-17 11:14:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J_K_K napisał(a) :
    > http://www.motofakty.pl/artykul/sredni_wiek_samochod
    u_w_polsce_to_14_lat.html

    He, pierwszy raz załapałem się na jakąś średnią :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]