  • 21. Data: 2019-11-03 21:21:05
    Temat: Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A da się z przeszłości?

    No pewnie. Za 30 zeta :D

    > Czy tylko bieżące?
    > Mi (i teściowej) z automatu przychodziły z oranżady - nie wiedziałem, jak to
    wyłączyć - ale koniec końców się przydały.
    > Co ciekawe, przychodziły dalej po "przeniesieniu konta" do "dużego" mBąka - mimo
    że, ZTCP, konto miało nowy numer. A dla pozostałych kont "oryginalnie" z dużego mB
    nie przychodziły - i nie wiem, jak to włączyć

    Nie pamiętam, włączone lata temu.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2019-11-04 11:43:16
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2019-11-03 16:05, J.F. pisze:

    > Rozumiem, ze sprawa stara i tu nie chodzi o weekend ..
    >
    > Ciekawe. Czy mogl zawinic "cache przegladarki" ?

    Podsumuję krótko.
    Od czerwca ani ja, ani dziewczyna z infolinii mbanku nie mogliśmy
    znaleźć dowodu wpłaty. Klient załączył dowód wpłaty.

    Wpłata się znalazła, gdy w desperacji i przed awanturą na pisma
    litera w literę wpisałem w wyszukiwarkę pole "Tytułem" (było to ok. 2
    tyg tymu). Pojawił się najpierw adres, potem kwota i data. Na moment
    błysnął komunikat "jeszcze niczego tutaj nie ma". Od tej pory historia
    jest OK.

    Od dawna robie wydruki historii, filtrowane tylko okresem "od - do".
    Sprawdziłem czerwiec, mego Klienta nie było, ale saldo było poprawne.
    Następny w historii Klient wpłacił 100 zl, ale saldo wzrosło o 200 zl.
    Nie sposób tego stwierdzić gołym okiem, trzeba by sumować salda.
    Ciesze sie jednak ze to nie zwykłe złodziejstwo (kasa była od początku)
    a błąd wyświetlania historii. Spojrzałem na ową wpłatę pod kątem
    jakichś znaków specjalnych, na oko nie ma tam niczego podejrzanego.
    Cache tez nie, oglądałem to naście razy, mam wydruk, są wpisy przed
    i po oraz nic między nimi.

    Dzięki wszystkim za poświęcony czas. Mam nadzieję ze szybko tu nie
    zajrzę, bo nie lubię banków.
    pozdr serd
    --
    A S