  • 1. Data: 2021-12-05 23:18:59
    Temat: Nest wyciągi
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    W Nest banku była oddzielna strona do wyciągów.
    Nie mam dostępu przez sieć do rachunku (lata temu przy
    zakładaniu nie chciałem) ale do wyciągów nadano. Sprawdziłem
    - da się zalogować. Dane osobowe na wierzchu, pisze, że hasło
    przeterminowane prawie 400 dni (wymagają zmiany) co 90), mimo to
    można się ponownie zalogować. Można hasło zmienić (zmienione),
    w lewym górnym rogu klikam Konto Użytkownika i... nic się nie
    dzieje, nie przechodzi dalej. Przeglądarki Mozilla i Edge.
    Wyciągów nie potrzebuję bo saldo/transakcje znam (0/0), może
    brak ruchu jest przyczyną? Wydawało mi się, że kiedyś były
    "zerowe" - ale były. Nawet na maila przysyłano powiadomienie
    o nowym wyciągu.
    Czy to w ogóle działa?

    Arek

  • 2. Data: 2021-12-06 00:21:51
    Temat: Re: Nest wyci?gi
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2021-12-05 o 23:18, Arek pisze:
> [...]
    > brak ruchu jest przyczyną? Wydawało mi się, że kiedyś były
    > "zerowe" - ale były. Nawet na maila przysyłano powiadomienie

    Działa.Wycigi są tam gdzie jest zakładka Blokady-ma samej góre i mozesz
    pobrać.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-12-06 10:13:29
    Temat: Re: Nest wyciągi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    citi i santander nie wystawiają wyciągów dla kart kredytowych przy braku obrotów.

  • 4. Data: 2021-12-07 18:45:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Działa.Wycigi są tam gdzie jest zakładka Blokady-ma samej góre i mozesz
    > pobrać.

    Nie ma żadnych zakładek, tym bardziej "Blokady", może dlatego, że
    jest to tylko system wyciągów a nie dostęp do bankowości elektronicznej.

    Doczekałem się oficjalnej odpowiedzi - nie generują wyciągów za miesiące
    w których nie było transakcji.
    Jednak jeszcze w październiku 2020 generowali...

    Arek