  • 1. Data: 2015-04-06 07:57:14
    Temat: Neobank brzydko pogrywa.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Widziały gały co brały? Ano widziały. Jak się "czyści" kamienice, to
    inne pogrywki to pikuś.
    Na stronie Neobanku jak byk: od 26 marca 3,5%
    https://online.neobank.pl/public/classic/?statycznaI
    d=75

    Tymczasem od piątkowego popołudnia najwyższe dostępne oprocentowanie po
    zalogowaniu to 2,9%. Jak ktoś przelał już do nich kasę w piątek, to albo
    założy na 2,9%, albo wcale. Bo do wtorku i tak nigdzie nie przeleje.
    Więc albo na 2,9%, albo kasa u nich leży i w ogóle nie pracuje.

    Problem mnie dziś akurat nie dotyczy, bo nie mam tam wolnej kasy, ale
    ostrzegam wszystkich, którzy może kiedyś założą ten ich "portfel
    depozytowy".
    Stosuję takie brzydkie sztuczki.

  • 2. Data: 2015-04-06 08:10:04
    Temat: Re: Neobank brzydko pogrywa.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-04-06 o 07:57, wiatrak pisze:
> [...]
    >
    > Problem mnie dziś akurat nie dotyczy, bo nie mam tam wolnej kasy, ale
    > ostrzegam wszystkich, którzy może kiedyś założą ten ich "portfel

    Prostuję. Najwyższe 2,4%, bo 2,9% jest dostępne jedynie w dni robocze :)
    na telefon od 8.00 do 18.00

  • 3. Data: 2015-04-08 12:23:58
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Problem mnie dziś akurat nie dotyczy, bo nie mam tam wolnej kasy, ale
    > ostrzegam wszystkich, którzy może kiedyś założą ten ich "portfel

    "to oferta dla nowych klientów Oddziału onLINE neoBANKu"???

  • 4. Data: 2015-04-08 13:38:57
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-04-08 o 12:23, wromek pisze:

    > "to oferta dla nowych klientów Oddziału onLINE neoBANKu"???

    Looknałem na wskazanego powyżej i widzę energo-lokate 3,5 % /3m dla
    "nowalijek"
    do 1mln zlociszy - wiec niby bez durnych limitów max. 10k ;)
    No i są 2 opcje - zwykle konto lub konto lokacyjne

    Doswiadczen z ww wspomnianym pacjentem nie posiadam,
    pasuje mi gdzies chwilowo z Idei przeskoczyc bo na power (3,4 ) obecnie
    sie nie zalapie
    a Lions - to tyz departament IDEI - sie juz wycwanili - nowe srodki w
    obu (sumarycznie) :}

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-04-08 14:26:58
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Prostuję. Najwyższe 2,4%, bo 2,9% jest dostępne jedynie w dni robocze :)
    > na telefon od 8.00 do 18.00

    Sprawa się wyjaśniła. Od kwietnia zmienili regulamin. I teraz żeby się
    łapać na 3,5% trzeba wyrazic zgode na CHŁAM marketingowy. Nie będę się
    kopał z koniem więc wyraziłem zgodę. Co nie znaczy, ze zamierzam w ogóle
    czytać ten ich chłam. Chłam marketingowy wywołuje u mnie odruch wymiotny.

  • 6. Data: 2015-04-08 22:19:55
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Brzydko to oni pogrywają wnioskiem o zamknięcie konta, gdzie klient ma na palcach
    liczyć dokładny dzień w którym upływa dzień wypowiedzenia, bo inaczej mogą nie
    zamknąć. Jak naprawdę w oddziałe będę miał to liczyć to od razu leci donosik do
    uokiku i knf. Przecież to jakiś absurd.

  • 7. Data: 2015-04-09 07:23:09
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-04-08 o 22:19, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    zamknąć. Jak naprawdę w oddziałe będę miał to liczyć to od razu leci donosik do

    A mozesz rozwinac temat ?
    - zainteresowany jestem gdyz rozwazam wrzucenie tam depozytu :)

  • 8. Data: 2015-04-09 21:04:38
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Pamiętaj, że to bank jednorazowy. Pierwsza lokata fajna i potem dno. Dlatego mam tam
    takie konto co od 2-3 lat nie używam, a w dobie podwyżek chcę się pozbyć. Służy do
    tego formularz do procedury:
    http://online.neobank.pl/jbpmedia/pliki_zarzadzane/i
    mg/dynamiczne/pliki_produktow/wniosek_o_zamkniecie_k
    onta.pdf

    No i w nim to Ty masz bankowi obliczyć kiedy upływa termin wypowiedzenia. Ja
    wpisałem: sami se policzcie. Jutro się dowiem jaki to dało efekt, bo będę składał. No
    i ciekawi mnie jak mi wypłacą 6 groszy z tego konta, skoro przelew kosztuje z 60, a
    wypłata z kasy pewnie jeszcze więcej.

  • 9. Data: 2015-04-09 21:23:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-04-09 o 21:04, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    i ciekawi mnie jak mi wypłacą 6 groszy z tego konta, skoro przelew kosztuje z 60, a

    miałem tam lokatę promocyjną, konto było wymagane
    zamknąłem je razem z lokatą, kasę z lokaty poprosiłem aby wypłacili w
    gotówce, bo przelewu bezkosztowo nie dało się zrobić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-04-10 17:57:42
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Byłem. Konto zamknęli natychmiastowo i nie trzeba nic swojego wypełniać. Wystarczy
    iść z dowodem. Na pytanie po co jest ten formularz i data to Pani powiedziała, że jak
    ktoś ma kartę to wtedy system sam wpisuje odpowiednią datę, zgodną z datą rozwiązania
    umowy o karty. No i luz. Było miło i przyjemnie. Więc jednak nie mogę nic złego
    powiedzieć :)