  • 1. Data: 2004-12-17 07:41:45
    Temat: Multibank-nowa historia (jednak)
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie!

    Jednak Multibank ma nową historię rachunku :)

    Przyznam, że ten układ bardzo mi się podoba. Od razu są ostatnie przelewy
    widoczne od góry z podglądem kto wpłacił, czyli adres, imię i nazwisko i
    kwota. Mniej klikania :)

    A opcja "zakres dat-od ostatniego logowania" kapitalne!

    Brawo!

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-12-17 07:43:58
    Temat: Re: Multibank-nowa historia (jednak)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-17, Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

> [...]
    > kwota. Mniej klikania :)
    >
    > A opcja "zakres dat-od ostatniego logowania" kapitalne!
    I można drukować ! :)
    Wreszcie gonią konkurencję w tej dziedzinie :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2004-12-17 07:58:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > I można drukować ! :)
    > Wreszcie gonią konkurencję w tej dziedzinie :P

    Jeszcze jakis eksprt do pliku czy cos by sie przydal.
    Ale jest bardzo OK :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-17 08:12:39
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > I można drukować ! :)

    Dokładnie :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-12-17 08:35:51
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwota. Mniej klikania :)
    >
    > A opcja "zakres dat-od ostatniego logowania" kapitalne!

    I jest dość zaawansowana filtracja, a także pełne opisy od razu widoczne.
    Piknie :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-12-17 08:44:13
    Od: "TomEr" <t...@r...pl>

> [...]
    > kwota. Mniej klikania :)
    >
    > A opcja "zakres dat-od ostatniego logowania" kapitalne!

    dla mnie wreszcie jest to czytelne,
    nie wiem jak Wy ale jeszcze przydałaby się możliwość
    drukowania potwierdzeń wykonanych operacji przed ich wysłaniem
    przez Multi na sesje Elixir....

    pzdr
    TomEr

  • 7. Data: 2004-12-17 08:48:47
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-17, TomEr <t...@r...pl> wrote:

    > dla mnie wreszcie jest to czytelne,
    > nie wiem jak Wy ale jeszcze przydałaby się możliwość
    > drukowania potwierdzeń wykonanych operacji przed ich wysłaniem
    > przez Multi na sesje Elixir....

    Temat poruszany w jakimś wątku z mbankiem - potencjalne, źródło
    oszukiwania:
    - Definiujesz przelew
    - frukujesz potwierdzenie
    - anulujesz przelew
    - wysyłasz do odbiorcy "Masz potwierdzenie - wysłałem ! Nie moja wina
    że jeszcze nie ma"

    ..IMHO na 99% nie bedzie takich kfiatków...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2004-12-17 09:06:35
    Od: "TomEr" <t...@r...pl>

> [...]
    > że jeszcze nie ma"
    >
    > ..IMHO na 99% nie bedzie takich kfiatków...

    fakt... ale za możliwością drukowania winna pójść niemożliwość anulowania

    TomEr

  • 9. Data: 2004-12-17 09:18:26
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    A propo ulepszeń to ja jeszcze poproszę o przesunięcie ostatniej
    sesji wychodzącej np do 14:00 :)

    Baaardzo by się przydało..
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2004-12-17 09:56:44
    Od: "Krystekk" <fcku2[WYWAL]@o2.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał:

    > Jednak Multibank ma nową historię rachunku :)

    Czy to koniec zmian? Bardzo czekalem na liste zdefiniowanych odbiorcow,
    do ktorych przelewy trzeba potwierdzac haslem.

    K-kk