  • Data: 2005-08-01 07:55:51
    Temat: Multibank - niby zamkniecie i otwarcie rachunku
    Od: "Darek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i pytam
    Ostatnio w Multibanku uruchamiałem kredyt odnawialny i właśnie sprawdzam dzis
    historię konta, a tam jest taka pozycja "otwarcie rachunku - wpłata"
    i "zamknięcie rachunku - wypłata".
    Tu umiesciłem screeny z tymi operacjami:
    http://www.darek.netstrefa.com/multi1.jpg
    http://www.darek.netstrefa.com/multi2.jpg
    Żadnej takiej wpłaty i wypłaty było, czy to jest może normalne przy
    uruchamianiu kredytu odnawialnego? Dodam, że załatwiałem to w oddziale, gdzie
    trwało to dość długo, pan z Multi który to ze mną załatwiał wyszedł na
    chwilę, która trwała 20-30 minut. Czyżby jakaś pomyłka z ich strony, czy też
    wszyscy tak mają przy uruchamianiu KO? Czy mógłby ktoś sprawdzić w swojej
    historii rachunku? Dzięki z góry za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Darek