  • 1. Data: 2006-07-13 22:27:46
    Temat: Multibank - miesięczne wpłaty
    Od: "Pulsiak" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem posiadaczem konta w Multibanku JA
    Jak wiadomo na tym koncie wymagane są 1000 złotowe średnie wpłaty miesięcznie
    lub 3000 zł na 3 miesiące

    Często wyjeżdżam za granice i nie ma mnie czasami 4-5 miesięcy, co się stanie
    gdy nie spełnie warunku wpływów miesięcznych w wysokosci 1000 zł ?

    Opłaty za prowadzenie i karte są comiesiącznie opłacane

  • 2. Data: 2006-07-13 22:34:56
    Temat: Re: Multibank - miesięczne wpłaty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pulsiak <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Często wyjeżdżam za granice i nie ma mnie czasami 4-5 miesięcy, co
    > się stanie gdy nie spełnie warunku wpływów miesięcznych w wysokosci
    > 1000 zł ?

    nic. najwyzej beda sie czepiac przy przyznawnaniu kredytu, etc. Bez obaw.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-07-20 21:54:29
    Od: "SaG" <s...@p...onet.pl>

    93. Multibank może również wypowiedzieć Umowę w przypadku, gdy MultiKonto nie
    wykazuje przez okres trzech miesięcy żadnych obrotów, za wyjątkiem dopisywania
    odsetek i ich wypłat