  • 1. Data: 2002-03-12 08:37:49
    Temat: Multibank
    Od: Olaf_69 <O...@w...pl>

    Czy mógłbym prosić szanownych userów o opinię na temat rachunku dla
    firm w MULTIBANK?
    Narazie wiem tylko to co piszą na WWW - czyli tylko pozytywne rzeczy
    :-)
    Mam konto prywatne w Pekao SA - jakie różnice w stosunku do tego
    konta sa w Multibank-u??

    Pozdrawiam

    Olaf_69

  • 2. Data: 2002-03-12 08:45:40
    Temat: Re: Multibank
    Od: "Iska" <I...@m...e.pl>

    Rachunek dla firm w Multibanku kosztuje 1 zl, przelewy przez internet 0,50 ZUS
    za darmoche przez telefon. Nie mozna fimowego porownywac z prywatnym w
    Pekaosiu. Porownanie kont prywatnych laduje sie na stronach multibanku jako
    popup. Za firmowe w pekao zaplacisz 2 dyszki.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-03-12 10:41:44
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Iska" <I...@m...e.pl> napisał w wiadomości
    > Rachunek dla firm w Multibanku kosztuje 1 zl,

    tylko do czerwca - potem znacznie wiecej!

  • 4. Data: 2002-03-12 10:53:54
    Od: dwr <d...@b...pl>

    "Iska" <I...@m...e.pl> wrote in news:02031209454042@polnews.pl:

> [...]
    > prywatnym w Pekaosiu. Porownanie kont prywatnych laduje sie na stronach
    > multibanku jako popup. Za firmowe w pekao zaplacisz 2 dyszki.

    Za TOiP Multibanku: prowadzenie konta firmowego - 9 zl/m-c czyli 9x wiecej
    niz 1 zl. ZUS za darmoche do czasu uruchomienia przelewu przez inet - wtedy
    1 z. Ale porownania z pekaosiem chyba faktycznie dla firmowego nie ma po co
    robic.

    --
    pozdrawiam