  • 1. Data: 2002-03-12 08:06:40
    Temat: Re: LUKAS - pytanie
    Od: t...@s...pl (Tomik)

    On Thu, 14 Mar 2002 21:34:44 +0100, "Krab" <k...@h...pl____> wrote:

    >U?ytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    >he he
    >Lukas on-line - ale jaja
    >czy ty wiesz co to jest on-line ?? gdyby byl online - to nie bylo by tam
    >takiego przycisku - "odswiez" czy jakos tak.
    >zeby tam wiedziec jakie sie ma saldo to terzeba:
    >
    >-zalogowac sie
    >- nacisnac odswiez
    >- zrobic sobie kilku-minutowa lub nawet kilku-dniowa przerwe (np weekend)
    >- i zalogowac sie ponownie by zobaczyc co z tego wyszlo

    I dodatkowo pamietac jeszcze wszystkie operacje wykonane karta w ciagu
    ostatnich 2 tygodni i sprawdzic czy sa w historii konta - wtedy
    dopiero bedziesz mial pewnosc. Niestety.

    A gdybys przypadkiem nie policzyl dokladnie salda i zrobic debet nawet
    na 1 grosz to przywala ci 30 zl prowizji. Reklamacji nie uwzglednia -
    bo nie przewiduja "anulowania prowizji w takim przypadku". Niestety
    rowniez nie wyjasniaja dlaczego w instrukcjach do swoich
    produktow pisza o pokazywaniu "aktualnych informacji" co totalnie
    mija sie z rzeczywistoscia....

    Gdyby rzeczywiscie podawali aktualne kwoty to nie mialbym do nich
    zadnych innych zastrzezen.

    Tomik

  • 2. Data: 2002-03-14 19:45:28
    Temat: LUKAS - pytanie
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Opiszę pokrótce sytuację:

    w LUKASbanku mam saldo 50 PLN.

    W środę wybieram z bankomatu BZWBK 30 PLN.

    W środę wieczorem sprawdzam saldo w internecie i pokazuje mi księgowe 50 PLN,
    zablokowane 30 PLN. Wszystko gra.

    W czwartek wybieram z bankomatu BZWBK 10 PLN.

    W czwartek około 16 sprawdzam saldo w internecie. I co widzę?
    Saldo księgowe 50 PLN, zablokowane 10 PLN.
    Pytanie za 100 pkt: gdzie poszła blokada na 30 PLN, skoro nie została
    zaksięgowana wypłata?

    W czwartek wieczorem dzwonię na lukaslinię, w serwisie automatycznym słyszę,
    iż:
    saldo księgowe - 20 PLN, zablokowane - 0 PLN,
    wniosek: została zaksięgowana wypłata 30 PLN
    pytanie: gdzie poszła blokada na 10 PLN?
    w tym samym czasie łączę się z konsultantem, który mówi mi, iż mam saldo
    księgowe 20 PLN, a zablokowane jest 10 PLN.
    pytanie: skąd rozbieżności pomiędzy konsultantem, a serwisem automatycznym?

    Następnie loguję się do lukas e-banku, sprawdzam saldo:
    saldo księgowe: 20 PLN
    kwota zablokowana: 10 PLN
    pytanie: ciekawe, czy jutro też blokada zniknie, zanim zostanie zaksięgowana
    wypłata...

    Pytam Was, bo trzy konsultantki, którym opisywałem sytuację albo:
    a) nie wierzyły
    b) sugerowały, że nie potrafię korzystać z przeglądarki
    c) mówiły, że nie klikam na "odśwież saldo"
    d) twierdziły, iż mam walniętą przeglądarkę
    e) mówiły "ja nie wiem, ja mam w systemie tak..."
    f) przyparte do muru wymyśliły coś o rekonfiguracji...

    Ilość możliwości nie sumuje się do 3, gdyż każda wymyśliła więcej, niż jeden
    idiotyczny podpunkt...
    Żeby uniknąć bezsensownych wyjaśnień i pouczeń oświadczam, że wiem o tym, że
    saldo karta<->bank odświeża się raz na jakiś czas i że trzeba klikać
    w "odśwież"...

    Zadanie przerosło każdą z nich, żadna nie zechciała spytać się jakiegoś
    koordynatora, przekazać sprawę do wyjaśnienia, czy oddzwonić.

    Przy okazji poziom kultury i grzeczności obsługi... No sorry, ale czuję się,
    jak w sklepie "Społem", albo w BOKu TPSA... Tutaj trzeba przyznać, że inteligo
    słusznie dostało nagrodę za swoją telefoniczną obsługę klienta...

    Pozdrawiam zdegustowany lukasem,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-03-14 20:10:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    czepiasz sie.
    Lukas jest the besciak i ma wszystko on-line!

  • 4. Data: 2002-03-14 20:34:44
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

> [...]

    - zrobic sobie kilku-minutowa lub nawet kilku-dniowa przerwe (np weekend)
    - i zalogowac sie ponownie by zobaczyc co z tego wyszlo

    Jesli to jest "debest online" toś Ty niegdy online nie widzial jeszcze.

  • 5. Data: 2002-03-14 21:41:53
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    "-zalogowac sie
    - nacisnac odswiez
    - zrobic sobie kilku-minutowa lub nawet kilku-dniowa przerwe (np weekend)
    - i zalogowac sie ponownie by zobaczyc co z tego wyszlo"

    Po przeczytaniu tego mam wrazenie ze to wszystko co
    jest na stronie banku lukas to jest tylko skrypt do
    wysylania poczty. Taki mail trafia do pani ktora siedzi przed komputerem i
    czyta poczte potem dzwoni do odpowiedniego dzialu i zalatwia co trzeba .
    A w tym przypadku chyba poszla na kawe zamiast przeczytac maila ;-)

    To taki glupi zart, ale ze zmecznia chyba nic dzis madrzejeszego nie wymysle
    ;-(

    Pzd Travis

  • 6. Data: 2002-03-15 00:15:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli to jest "debest online" toś Ty niegdy online nie widzial jeszcze.

    he he he - co za ludzie. Ironii nie wyczules do diaska??? Czy juz tak
    przyzwyczajony jestes, ze jak nie ma usmieszka, to miedzy wierszami nie
    wyczytasz??? ;)))))))

  • 7. Data: 2002-03-15 00:20:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Bo powinno byc to tak napisane:

    "czepiasz sie.
    Lukas jest the besciak i ma wszystko on-line!
    ^^ Uwaga! To jest ironia!! Powtarzam, to jest ironia!!! Brak wiary
    szkodzi zdrowiu i urodzie, Amra ostrzega."

  • 8. Data: 2002-03-15 08:52:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ^^ Uwaga! To jest ironia!! Powtarzam, to jest ironia!!! Brak
    wiary
    > szkodzi zdrowiu i urodzie, Amra ostrzega."

    :))))

  • 9. Data: 2002-03-15 08:58:14
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >- i zalogowac sie ponownie by zobaczyc co z tego wyszlo
    >
    >Jesli to jest "debest online" toś Ty niegdy online nie widzial jeszcze.

    Na razie wykazałeś, ze Ty nie masz on-line
    AMRA "pisał", że Lukas ma on-line
    (jeśli nie ma, to jak to "odświeza" ? - prorok jaki czy co ? :-))

    BAH

    PS.
    Są banki "on-line", co trzeba poczekać
    do wieczora by się zalogowac :-)

  • 10. Data: 2002-03-15 09:16:31
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > he he he - co za ludzie. Ironii nie wyczules do diaska??? Czy juz tak
    > przyzwyczajony jestes, ze jak nie ma usmieszka, to miedzy wierszami nie
    > wyczytasz??? ;)))))))