  • 1. Data: 2004-09-13 18:24:30
    Temat: Multi - konto otwarte bez umowy
    Od: "Erwin" <e...@v...pl>

    Witam,

    Dowiedziałem się właśnie, że mam w Multi konto a na nim zadłużenie z tytułu
    opłat - coś koło 200 zł. Nie było by w tym nic dziwnego :) gdyby nie fakt, że
    nigdy nie podpisałem żadnej umowy o prowadzenie rachunku. Jak sobie
    przypominam jakiś czas temu wypełniłem odpowiedni formularz na www multi po
    czym miała przyjść do mnie umowa, a że nie nadeszła założyłem konto gdzie
    indziej a z Multi zakończyłem współpracę. Tak mi się przynajmniej wydawało. Co
    ciekawe :\ dowiedziałem się, że prawdopodobnie Multi wysłało do BIku info, że
    mam zadłużenie, którego nie spłacam :(

    Czy takie działanie banku jest zgodne z prawem?
    Jak taki problem rozwiazać?

    pozdrawiam,
    Erwin

  • 2. Data: 2004-09-13 19:08:59
    Temat: Re: Multi - konto otwarte bez umowy
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Erwin wrote:

    > Czy takie działanie banku jest zgodne z prawem?
    > Jak taki problem rozwiazać?

    Wiesz, bo skoro maja podpisana przez Ciebie umowe o prowadzeniu rachunku
    bankowego to niech Ci to udowodnia :).

    Mroziu

  • 3. Data: 2004-09-13 19:47:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Erwin <e...@v...pl> wrote:
> [...]

    > mam zadłużenie, którego nie spłacam :(

    > Czy takie działanie banku jest zgodne z prawem?
    Nie.

    > Jak taki problem rozwiazać?

    Wystosować do moobanku pismo, w którym żadasz wyjaśnienia, dlaczego
    uważają, że masz wobec nich jakieś zobowiązania, oraz z żądaniem
    usunięcia nieprawdziwych danych z BIK.
    Jesli nei poskutkuje to prokuratura i złożenie doniesienia o
    przestępstwie p.t. próba wyłudzenia, oraz pismo do GINB w sprawie
    niedopełnienia należytej staranności.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2004-09-13 20:07:31
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości
    > Jesli nei poskutkuje to prokuratura i złożenie doniesienia o
    > przestępstwie p.t. próba wyłudzenia, oraz pismo do GINB w sprawie
    > niedopełnienia należytej staranności.

    sugerowałbym prostszą formę :-)) pominąć element prokuratury i po 30 dniach
    złozyć pozew do sądu (pismo musi/powinno byc oznaczone jako
    przedprocesowe) - wygrana w 100%, a przy okazji można kogoś nauczyć porządku
    i deko satysfakcji - inna sprawa, że dopiero za jakieś 2 lata :-(
    ale przy okazji wykorzystać te 30 dni i o jakis kredyt by mozna złozyc
    wniosek i otrzymaną odmowę wykorzystać do 'drobnego' zadoścuczynienia nie
    osiagniętch zysków z powodu niemożności wprowadzenia swojego tajnego planu w
    super DG itp, mimo braku tradycji w tym zakresie, sądy lubia byc sławne i
    coraz chętniej przychylaja się do takich wniosków -a o zadoścuczynieniu np.
    na kaleki lub inny cel społeczny nie zapominać !
    ps
    a przy okazji popytac mam i tat czy czegoś nie odesłały bez informowania :-)