  • 1. Data: 2002-05-09 17:07:26
    Temat: Mozlia 0.9.9 i e-bank.bph.pl
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    Hej!
    Czy ktoś wie jak zmusić Mozille 0.9.9 (pod Debianem) do współpracy z moim
    kontem w PBK. Po kliknięciu na odpowiedni link pojawia się animowana
    ikonka "proszę czekać" i tak do u... śmierci. Z komputera obok, gdzie jest
    WinZgroza i IE, wszystko idzie OK. Kiedyś podebne objawy miałem ze
    Śląskim, ale potem minęło.

    Pozdrawiam i czekam z utęsknieniem na podpowiedzi co z tym zrobić.
    --
    B...@i...pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2002-05-09 18:27:01
    Temat: Re: Mozlia 0.9.9 i e-bank.bph.pl
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 09 maj 2002 at 17:07 GMT,
    B.Szlachetko <b...@i...pwr.wroc.pl> napisał(a):
    > Czy ktoś wie jak zmusić Mozille 0.9.9 (pod Debianem) do współpracy z moim
    > kontem w PBK. Po kliknięciu na odpowiedni link pojawia się animowana
    > ikonka "proszę czekać" i tak do u... śmierci.

    Niekombatybilnosc javy1 i javy2 - nie da się tego zrobić

    > Z komputera obok, gdzie jest
    > WinZgroza i IE, wszystko idzie OK.

    Bo IE kozysta z produktu javopodobnego

    > Kiedyś podebne objawy miałem ze
    > Śląskim, ale potem minęło.

    Obawiam się że cos zapomniałes, np przesiadke na Netscape 4,7 z którym
    oba te banki działaja

    Jurek

  • 3. Data: 2002-05-09 18:38:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 09, 2002 at 05:07:26PM +0000, B.Szlachetko wrote:

> [...]
    > ikonka "proszę czekać" i tak do u... śmierci. Z komputera obok, gdzie jest
    > WinZgroza i IE, wszystko idzie OK. Kiedyś podebne objawy miałem ze

    Jave masz? Np. blackdowna?

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-09 18:52:50
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    On 9 May 2002 20:38:36 +0200, Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Jave masz? Np. blackdowna?
    >
    > --
    >
    > --w

    Po odpaleniu strony bankowej pojawia się mnóstwo procesów java_vm w liście
    procesów. Myślę więc, że mam skonfigurowaną jakąś javę, ale dlaczego
    odpala się tak dużo tych procesów?
    B...@i...pwr.wroc.pl

  • 5. Data: 2002-05-10 09:32:36
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    B.Szlachetko wrote:

> [...]
    > kontem w PBK. Po kliknięciu na odpowiedni link pojawia się animowana
    > ikonka "proszę czekać" i tak do u... śmierci.

    Chętnych do usunięcia tego problemu zapraszam na stronę
    http://developer.java.sun.com/developer/bugParade/bu
    gs/4674761.html
    i oddanie głosu na ten bug. Bez tego nie uda się uruchomić PBK/BPH pod
    Java 2.

    Pozdrawiam,
    Ohm

  • 6. Data: 2002-05-13 07:57:09
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    On Fri, 10 May 2002 11:32:36 +0200, Ohm <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    gs/4674761.html
    > i oddanie głosu na ten bug. Bez tego nie uda się uruchomić PBK/BPH pod

    OK, ale na czym polega ten bug?

    B...@i...pwr.wroc.pl

  • 7. Data: 2002-05-13 12:43:41
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jest już dostępna wersja 1.0 RC1. Działa lepiej. Np. Citibank Online, który za
    żadne skarby nie chciał współpracować z Mozillą/Netscape 6 teraz działa bez
    zarzutu. Może i tu coś pomoże?...

    MaciejK