  • 1. Data: 2002-05-09 15:44:07
    Temat: Przekroczenie limitu - KK Visa BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Dodam, ze niewielkie (rzedu 1-2%) od razu powoduje naliczenie karnej
    oplaty?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-05-09 16:54:27
    Temat: Re: Przekroczenie limitu - KK Visa BZWBK
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Maciej Loret" <m...@p...com> wrote in message
    > Witam.
    >
    > Dodam, ze niewielkie (rzedu 1-2%) od razu powoduje naliczenie karnej
    > oplaty?

    u mnie nie naliczono

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-05-10 06:42:51
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Mnie rowniez nie naliczono.
    Powiem wam nawet wiecej. Dwukrotnie kwote minimalna placilem w dwoch ratach,
    czesc przed terminem platnosci i druga czesc juz po wymaganym terminie
    platnosci. No zgadnijcie?
    Tak, rowniez nie naliczyli oplaty karnej.
    Coraz bardziej lubie ten bank. :-)

    --
    Konrad

    ICQ 140637179
    GG 3030700

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended
    for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information
    or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee,
    please
    notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
    Thank you.

  • 4. Data: 2002-05-10 06:54:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 10, 2002 at 08:42:51AM +0200, Reaktorek wrote:

> [...]
    > platnosci. No zgadnijcie?
    > Tak, rowniez nie naliczyli oplaty karnej.

    Ale sadze ze to nie wynik szcunku do posiadacza karty, ale raczej
    burdelu w procedurach.

    Polecam citi, nie trzeba sie zastanawiac, przypieprza zawsze ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-05-10 09:24:49
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Reaktorek" <r...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > platnosci. No zgadnijcie?
    > Tak, rowniez nie naliczyli oplaty karnej.

    Zdazalo mi sie lekko przekraczac limit bez oplaty karnej.
    Takze raz spoznilem sie o jeden dzien ze splata zadluzenia - nie bylo
    odsetek.

    Polecam ten bank, ale nie po to by robic przekrety.
    Bardzo mila obsluga.

    AO

  • 6. Data: 2002-05-10 11:06:43
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Polecam citi, nie trzeba sie zastanawiac, przypieprza zawsze ;-)

    nawet wtedy, kiedy sie nie nalezy :))) dobrze, ze maja rozbudowany aparat
    skladania reklamacji :)
    jeszcze pamietam jak bedac klientem Citi reklamowalem 6 czy 8 groszy za to,
    ze o jeden dzien za pózno zaksiegowali moja wplate w bankomacie

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-05-11 06:27:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Na szczescie do przekroczenia limitu
    zabraklo 40 PLN wiec problem "rozwiazal sie sam".

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl