  • 1. Data: 2003-05-06 19:54:27
    Temat: Moze ktos cos bedzie wiedzial
    Od: Pahahahh <h...@h...aha>

    szukam przykladow wydarzen, glownie z XX wieku w ktorych ludzie
    bojkotowali jakas firme lub jej produkty
    wiem ze jest duzo takich sytuacji, ale musze znac dokladne przyczyny i
    historie wydarzen
    gdybys ktos byl w stanie posluzyc mi jakimis materialami, lub nazwami
    firm to poszukal bym w sieci
    albo jakas literatura... moze ktos cos bedzie wiedzial, to chetnie
    poslucham

  • 2. Data: 2003-05-09 09:56:42
    Temat: Re: Moze ktos cos bedzie wiedzial
    Od: m...@p...onet.pl

    Podczas wojny iracko-amerykańskiej Niemcy i Francuzi bojkotowali wszystko z napisem
    Made in USA. Z kolei jankesi bojkotowali wszystko co było z
    napisem Made in France i Made in German.

    W Polsce podczas II wojny światowej nikt nie chodził do kina, bo pokazywali tam
    nazistowskie filmy propagandowe. Wypisywano hasła na murach: "Tylko
    świnie siedzą w kinie."
    W PRLu bojkotowano media komunistyczne i każdy starał się złapać sygnał Wolnej Europy
    i BBC.