  • 1. Data: 2007-10-23 10:10:58
    Temat: Mnogość banków
    Od: ")v(inerVa" <m...@w...pl>

    Od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zjawiskiem mnogości powstałych w ostatnim
    czasie banków na terenie Polski.Dlaczego powstają w zastraszającym tempie? Czy
    koniecznością jest ich tak ogromna liczba i dlaczego rozkwit w tej dziedzinie
    nastąpił właśnie teraz? Z chęcia dowiem sie czegoś na powyższy temat ...

  • 2. Data: 2007-10-23 11:00:41
    Temat: Re: Mnogość banków
    Od: yayco <y...@n...pl>

    )v(inerVa pisze:
> [...]
    > nastąpił właśnie teraz? Z chęcia dowiem sie czegoś na powyższy temat ...

    Albo trollujesz, albo nie umiesz kożystać z internetu.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-10-23 11:02:03
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu )v(inerVa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zjawiskiem mnogości powstałych w ostatnim
    > czasie banków na terenie Polski.Dlaczego powstają w zastraszającym tempie?

    Jesli sie boisz tego rozwoju to idz do lekarza. Powinien pomoc.

    > Czy koniecznością jest ich tak ogromna liczba

    Nie, po prostu niektorzy maja kaprys zeby sobie otworzyc bank.

    > i dlaczego rozkwit w tej dziedzinie
    > nastąpił właśnie teraz?

    A dlaczego nie?

    > Z chęcia dowiem sie czegoś na powyższy temat ...

    Ja sie z checia dowiem od kiedy to w szpitalach psychiatrycznych
    pacjenci maja dostep do netu

    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-10-23 11:02:19
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    )v(inerVa napisał(a):

    > Od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zjawiskiem mnogości powstałych w ostatnim
    > czasie banków na terenie Polski.Dlaczego powstają w zastraszającym tempie?

    Od paru lat sytuacja jest w miarę stabilna. I czemu to ma być
    zastraszające? Co w tym strasznego?

    > Czy koniecznością jest ich tak ogromna liczba

    Wolny rynek, konkurencja. I czemu ogromna?

    > i dlaczego rozkwit w tej dziedzinie nastąpił właśnie teraz?

    Bo skończył się komunizm. Zadajesz pytania jakby teraz = 1995.

    > Z chęcia dowiem sie czegoś na powyższy temat ...

    Jakieś zadania do opracowania na zaliczenie czy co?

    Karol

  • 5. Data: 2007-10-23 11:39:53
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ffkl1a$3ua$2@inews.gazeta.pl...
    > Ja sie z checia dowiem od kiedy to w szpitalach psychiatrycznych pacjenci
    > maja dostep do netu

    Nie w psychiatryku, tylko w PWSZ w Tarnowie mają zajęcia z informatyki:
    http://www.ripe.net/whois?form_type=simple&full_quer
    y_string=&searchtext=213.25.29.235&do_search=Search

    Na innych grupach też już nasmiecili.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 6. Data: 2007-10-23 16:24:19
    Od: "Tom" <tomash_p WYTNIJ @poczta.onet.pl>

    Użytkownik ")v(inerVa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziedzinie
    > nastąpił właśnie teraz? Z chęcia dowiem sie czegoś na powyższy temat ...

    Bank to organizacja jak każda inna a nawet więcej. Bank to instytucja
    zaufania społecznego.
    Spełnia wiele nieocenionych funkcji w gospodarce. Kiedyś słyszałem, że banki
    to krwioobieg gospodarki i myślę, że się z tym zgodzę.
    System bankowy umożliwia rozwój gospodarce poprzez np.:
    - dostępność kredytów (kreację pieniądza), kredyty firmy przeznaczają na
    rozwój...
    - możliwość szybkiego dokonywania transakcji gospodarczych,
    wyobraź sobie na jakim etapie byłaby nasza gospodarka gdyby trzeba płacić za
    wszystko gotówką albo muszelkami ;)
    Banki w gospodace są bardzo ważne i potrzebne. Dzięki środkom deponowanym
    przez osoby fizyczne, banki kreują pieniądz, który przeznaczają na
    finansowanie gospodarki.
    Polecam www.nbportal.pl

    Generalnie im więcej banków tym lepiej dla klienta - tym większa
    konkurencja.

    Pozdrawiam
    tom