  • 1. Data: 2003-06-18 12:58:02
    Temat: Millnet - opłaty
    Od: k...@w...pl

    Przelewy i abonament w Millnecie były bezpłatne do 15 czerwca, czy już
    pobierają opłaty?

    Pozdrawiam

    Karolina

  • 2. Data: 2003-06-18 15:33:02
    Temat: Re: Millnet - opłaty
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    <k...@w...pl> wrote in message
    > Przelewy i abonament w Millnecie były bezpłatne do 15 czerwca, czy już
    > pobierają opłaty?

    pplacisz po 15.06: 2PLN za m/c + 0.5PLN za przelew

  • 3. Data: 2003-06-18 15:43:00
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <wasylek@(nospam)clubbing.pl> napisał(a):

    > pplacisz po 15.06: 2PLN za m/c + 0.5PLN za przelew

    sęk w tym że nadal nie pobierają opłat za przelewy:) w cenniku który jest z
    datą dzisiejszą nadal jest info że promocja trwa do 15.06 czyżby zapomnieli?
    mam nadzieję że nie przypomną sobie po kilku m-cach i nie każą płacić hurtem;)

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 4. Data: 2003-06-20 08:46:41
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > mam nadzieję że nie przypomną sobie po kilku m-cach i nie każą płacić hurtem;)

    no własnie o to mi chodziło:)
    wiem ile według cennik wynoszą opłaty ale wygląda na to że zapomnieli albo o
    pobieraniu, albo o zmianie cennika

    może hurtem wezmą na koniec miesiąca?

    pozdr
    Karolina