  • 1. Data: 2005-10-20 20:41:42
    Temat: Millenium Aukcje Lokat
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Zastanawiam nad założeniem tam lokaty i mam pytanko do biorących udział w
    takich aukcjach.

    Czy dobrze to sobie liczę ?

    Akcja trwa od poniedziałku to czwartku i lokaty zakładają w piątek na 15
    dni. Kończą się znowu w piątek, i kasa jest na rachunku od soboty. Żeby
    założyć kolejną lokatę to gotówka leży w tym czasie na rachunku ROR 6 dni
    (0,1%)
    Przy założenie że lokaty 15-dniowe będę zakładać na 6,2% to wyliczyłem że
    oprocentowanie efektywne wyjdzie 4,457 %, czyli takie sobie. Dobrze to
    liczę, czy można z tego wycisnąć jeszcze więcej %.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-10-20 21:31:08
    Temat: Re: Millenium Aukcje Lokat
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > dni. Kończą się znowu w piątek, i kasa jest na rachunku od soboty. Żeby
    > założyć kolejną lokatę to gotówka leży w tym czasie na rachunku ROR 6 dni

    Zaloz lokate internetowa na te pare dni. W millennium da sie i na 2 dni tak
    zrobic :)

  • 3. Data: 2005-10-21 07:23:19
    Od: "Mracin_P" <p...@w...pl>

    Witam,

    > Zaloz lokate internetowa na te pare dni. W millennium da sie i na 2 dni
    tak
    > zrobic :)

    Dzięki za informacje. Na razie przymierzam się do tego, mam tam tylko
    podglad do KK.
    A może wiesz czy można tam otworzyć rachunek bez otrzymywania karty
    płatniczej bodajże za 15 zł bo do niczego nie bedzie mi ona potrzebna.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-10-21 07:43:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mracin_P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A może wiesz czy można tam otworzyć rachunek bez otrzymywania karty
    > płatniczej bodajże za 15 zł bo do niczego nie bedzie mi ona potrzebna.

    Mozna bez karty, tylko zeby uruchomic Millenet do rachunku trzeba ta karta
    sobie haslo w bankomacie wygenerowac...;-)
    Bank ci powie czy mozesz otworzyc ROR do tej KK co juz masz Millenet do
    niej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-10-21 08:23:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mracin_P <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > A może wiesz czy można tam otworzyć rachunek bez otrzymywania karty
    > płatniczej bodajże za 15 zł bo do niczego nie bedzie mi ona potrzebna.

    Jak robisz oborty na karcie > 1000 zl miesiecznie to ten najlepszy rachunek
    jest prowadzony za free - i juz :)
    A karta jest potrzebna do hasla2 - bez niego nie zdefiniujesz niektorych
    rzeczy :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 6. Data: 2005-10-21 14:53:26
    Od: "marek macijewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy jest jakies ograniczenie co do sumy za jaka mozna zalozyc lokate?, w demo
    jest 5000 PLN, czy sa jakies preferencje np czy osoba ze 100 K PLN na 6,3%
    bedzie tak samo potraktowana przy wyborze ofert jak ktos z 5 K PLN na 6,3%
    zakladajac teoretycznie ze obie zlozyly swoje propozycje w tym samym czasie.

  • 8. Data: 2005-10-22 11:16:04
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    rachunek
    > jest prowadzony za free - i juz :)
    > A karta jest potrzebna do hasla2 - bez niego nie zdefiniujesz niektorych

    Dzięki

  • 9. Data: 2005-10-22 18:15:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dja8j0$o40$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > jest prowadzony za free - i juz :)
    > A karta jest potrzebna do hasla2 - bez niego nie zdefiniujesz niektorych

    Czy i bez tych "niektórych rzeczy" nie da się brać udziału w aukcjach
    lokat? Czy można brać udział w aukcjach bez karty?

    Renata

  • 10. Data: 2005-10-22 19:15:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Czy i bez tych "niektórych rzeczy" nie da się brać udziału w aukcjach
    > lokat? Czy można brać udział w aukcjach bez karty?

    No chyba nie. Chyba ze da sie jakos recznie przez pracownika zdefiniowac w
    systemie millenet konto - gdzie ma kasa przyjsc - inaczej trzebaby bylo
    dralowac do placowki (oplata jesli dobrze pamietam jest roczna, a nie
    miesieczna i chyba jej nie zwracaja jak sie wczesniej zrezygnuyje)