  • 1. Data: 2014-04-29 15:44:10
    Temat: Meritum - zmiany od 1 lipca
    Od: luc <b...@g...de>

    Zaczyna się podkręcanie śrubki.

    Szczegóły tutaj:
    http://meritumbank.pl/zmiany.html

    Z interesujących grupę spraw, to:

    =================================
    "Taryfa Opłat i Prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB S.A.":
    c. zmiana opłaty dotycząca realizacji przelewu dla Meritum Konta
    Oszczędnościowego.
    =================================

    Od 1 lipca jeden przelew w m-cu gratis, potem już 10 pln za następne...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-04-29 16:01:05
    Temat: Re: Meritum - zmiany od 1 lipca
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...de> napisał w
    wiadomości news:3c93457d-aa01-4880-8f2d-d368c59b3654@googlegrou
    ps.com...

    > Od 1 lipca jeden przelew w m-cu gratis, potem już 10 pln za następne...

    Trzeba będzie sprawdzić, czy jest jakiś limit ilości kont oszczędnościowych.
    P.G.

  • 3. Data: 2014-04-29 16:06:51
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 16:01:05 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Trzeba będzie sprawdzić, czy jest jakiś limit ilości kont oszczędnościowych.

    Przy składaniu wniosku pojawił się tekst:

    ===============
    Maksymalna liczba rachunków Konto Oszczędnościowe możliwa do założenia wynosi 1.
    ===============

    Wniosek przeszedł, ale pytanie, czy konto otworzą? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2014-04-29 19:56:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luc" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:

> [...]

    wynosi 1.
    ===============

    Wniosek przeszedł, ale pytanie, czy konto otworzą? ;-)

    ------------------------
    kiedys tych starych oszczednych mozna bylo miec wiecej i po jednej wyplacie
    z kazdego gratis. Nowe jest tylko jedno z wieloma wyplatami... Ciekawe jakie
    stawki beda dla tych starych kont?

  • 5. Data: 2014-04-30 07:26:52
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.04.2014 luc <b...@g...de> napisał/a:
    > Zaczyna się podkręcanie śrubki.

    Ja bym to ujął, że przestraszyli się własnej szczodrości dla klienta :-)

    Tylko jedna wypłata z oszczędnościowego za zero to raczej standard
    na rynku. Wyszli przed szereg i prędziutko wrócili :-)

    W sumie dobrze, że nie zlikwidowałem jeszcze "starego" KO.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2014-04-30 08:25:42
    Od: e...@g...com

    W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 13:44:10 UTC użytkownik luc napisał:
> [...]
    >

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    To dotyczy starego "Meritum Konta Oszczędnościowego" a nie nowego "Konta
    Oszczędnościowego".

  • 7. Data: 2014-04-30 08:27:16
    Od: e...@g...com

  • 8. Data: 2014-04-30 08:40:15
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 08:25:42 UTC+2 użytkownik e...@g...com napisał:

    > To dotyczy starego "Meritum Konta Oszczędnościowego" a nie nowego "Konta
    Oszczędnościowego".

    To dotyczy starego (od dawna) i nowego (od 1 lipca dla już istniejących, od 1 maja
    dla założonych po tym okresie, więc jak ktoś nie ma, to dziś zakładać ;-)

    Szczegóły tutaj:

    http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_201
    4_05_01_1984.pdf

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2014-04-30 09:22:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ljq1is$1ar$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > na rynku. Wyszli przed szereg i prędziutko wrócili :-)
    >
    > W sumie dobrze, że nie zlikwidowałem jeszcze "starego" KO.

    A ja niedawno w ramach porządków zlikwidowałem 30 starych KO :(.
    P.G.

  • 10. Data: 2014-04-30 15:02:50
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    "Jednocześnie informujemy, że karty wydane do rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego, których termin ważności upływa po dniu,
    w którym Meritum Bank wprowadzi do oferty karty z funkcją zbliżeniową,
    zostaną dla Pana przez Bank wznowione z nową funkcjonalnością, tj.
    umożliwiającą dokonywanie nimi Operacji zbliżeniowych."

    Bezsens. Brak zbliżeniowości to była ich zaleta.